57,8 εκ. ευρώ το 2009 σε banners!

Η Online Διαφημιστική Δαπάνη για το 2009 από την μέτρηση του IAB HELLAS

Deasy @ 02.06.2010
57,8 εκ. ευρώ το 2009 σε banners!

Στα 57,8 εκατομμύρια ευρώ ανέρχεται το ποσό που επενδύθηκε στην Ελλάδα για την online διαφημιστική προβολή για το έτος 2009, σύμφωνα με την ετήσια μέτρηση που πραγματοποίησε  ο Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας (IAB Hellas ) ανάμεσα στις εταιρείες-μέλη του, οι οποίες περιλαμβάνουν το σύνολο των μεγαλύτερων εγχώριων sites και media shops που διαχειρίζονται online καμπάνιες.

Η αύξηση της δαπάνης σε σύγκριση με το 2008 είναι της τάξεως του 42%, ενώ οι κλάδοι που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση είναι το Retail (+126%), οι Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες (+94%), οι Τηλεπικοινωνίες (+77%) και τα Καταναλωτικά Αγαθά (+28%).

Σύμφωνα με τη μέτρηση, ο κλάδος των Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών είναι αυτός που επένδυσε περισσότερο online, αποσπώντας το 25% της ετήσιας δαπάνης, ακολουθούμενος από τον κλάδο του Τηλεπικοινωνιών με ποσοστό 20,6%, τον κλάδο των Καταναλωτικών Αγαθών με ποσοστό 12,7%, του Retail & Retailer Marketing με ποσοστό 10,2% και του Αυτοκινήτου με ποσοστό 5,3%.

Να σημειωθεί ότι η μέτρηση επικεντρώθηκε μόνο στο κομμάτι του display advertising (banner campaigns), καθώς προς το παρόν δεν υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία για άλλες μορφές interactive επικοινωνίας. Τα παραπάνω ποσά αφορούν σε τιμές τιμοκαταλόγου και δεν περιλαμβάνουν εκπτώσεις ή barters.

Διάβασε περισσότερα για την τακτική γενική συνέλευση του IAB HELLAS και την εκλογή της νέας διοικούσας επιτροπής στο deasy.gr .
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,IAB,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home