MemoMi: ένας καθρέφτης που σε θυμάται

Ο πρώτος ψηφιακός καθρέφτης για τα καταστήματα είναι γεγονός

Deasy @ 12.01.2015
MemoMi: ένας καθρέφτης που σε θυμάται

Η εταιρεία ένδυσης Neiman Marcus είναι η πρώτη που θα βάλει το MemoMi στα καταστήματά της, ενώ δύο από τα μεγαλύτερα ονόματα στον ίδιο κλάδο είναι ήδη σε επαφές με την κατασκευάστρια εταιρεία του πρώτου ψηφιακού καθρέφτη που απευθύνεται στα καταστήματα λιανικής.

Σύμφωνα με όλα όσα αναφέρονται στο επίσημο site, ο καθρέφτης MemoMi αλλάζει εντελώς την εμπειρία αγορών των καταναλωτών. Ξεφεύγει από την κλασσική λειτουργία και χρήση του και χάρη στην υιοθέτηση της ψηφιακής τεχνολογίας προσφέρει επιπλέον δυνατότητες στον καταναλωτή.

Χάρη σε μια ενσωματωμένη κάμερα που διαθέτει, ο καφρέφτης μπορεί να τραβάει video ή στατικές φωτογραφίες για όση ώρα ο καταναλωτής βρίσκεται μπροστά του, το οποίο είτε μέσω της ομώνυμης εφαρμογής στο smartphone είτε μέσω χειρονομιών μπορεί να το προβάλει στην επιφάνειά του έτσι ώστε να διαπιστώσει αν του ταιριάζει απόλυτα. Μάλιστα, η προβολή μπορεί να μοιραστεί στο ήμιση της επιφάνειας του καθρέφτη, έτσι ώστε ο καταναλωτής να συγκρίνει το ρούχο που φοράει τη δεδομένη χρονική στιγμή με κάποιο άλλο που δοκίμασε αμέσως πριν. Όμως οι δυνατότητες δεν σταματούν εδώ, καθώς μέσα από το MemoMi μπορούμε να δούμε το είδωλο του εαυτού μας με το ίδιο ρούχο σε άλλο όμως χρώμα, το οποίο βέβαια δεν έχουμε καν δοκιμάσει.

Για τους αναποφάσιστους μάλιστα, το MemoMi προσφέρει τη δυνατότητα να μοιραστούν τις εικόνες που γράφει η κάμερα με κοντινά τους πρόσωπα (μέσω email) ώστε να πάρουν μια δεύτερη άποψη για το ρούχο που θα επιλέξουν.

 

Σύμφωνα με τους ανθρώπους της ομώνυμης εταιρείας, o καθρέφτης (λόγω της κάμερας) τοποθετείται στα δημόσια σημεία των καταστημάτων, ωστόσο θα διατεθεί και σε έκδοση χωρίς κάμερα για τα δοκιμαστήρια, επιτρέποντας στον καταναλωτή να επιλέγει ρούχα που τον ενδιαφέρουν από το διαθέσιμο κατάλογο του καταστήματος ή να επικοινωνεί με τα φιλικά του πρόσωπα με τον τρόπο που περιγράψαμε προηγουμένως.

Όμως με το MemoMi αλλάζουν και οι δυνατότητες και για τα καταστήματα, τα οποία μπορούν να προσεγγίζουν τους πελάτες τους ακόμα και αν αυτοί δεν βρίσκονται στο εσωτερικό τους. Για παράδειγμα και εφόσον οι καταλανωτές έχουν κάνει στο παρελθόν επώνυμη χρήση του MemoMi σε κάποιο κατάστημα (περνώντας τα προσωπικά τους στοιχεία),  το τελευταίο έχει τη δυνατότητα να τους στέλνει προτάσεις με νέα προϊόντα, αναλύοντας ταυτόχρονα τις προηγούμενες προτιμήσεις τους.

MemoMi,ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home