Εκλογές στο IAB Hellas και Διαφημιστική Δαπάνη 2009.

Ενδιαφέροντα στοιχεία προέκυψαν από την 9η τακτική συνέλευση του IAB Hellas.

Deasy @ 27.05.2010
Εκλογές στο IAB Hellas και Διαφημιστική Δαπάνη 2009.

Πραγματοποιήθηκε χθες το απόγευμα η 9η τακτική γενική συνέλευση του IAB Hellas (Interactive Advertising Bureau) σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας. Έγιναν παρουσιάσεις για όλες τις δραστηριότητες του IAB για την περίοδο 2009 - 2010 μεταξύ των οποίων και για την online διαφημιστική δαπάνη του 2009 στην Ελλάδα, ενώ πραγματοποιήθηκαν και οι εκλογές για την νέα Διοικούσα Επιτροπή του οργανισμού.

Η online διαφήμιση στην Ελλάδα ακολουθεί έντονα αυξητικούς ρυθμούς, όπως φάνηκε από τις παρουσιάσεις, ξεκινώντας από τον τομέα της εκπαίδευσης που πέρυσι απέδειξε ότι υπάρχει ανάγκη για ακόμα περισσότερες εκπαιδευτικές δραστηριότητες στις οποίες το IAB Hellas ανταποκρίνεται προσφέροντας μια σειρά από πολύ ενδιαφέροντα σεμινάρια.

Ενώ στον καυτό τομέα της καταγραφής της online διαφημιστικής δαπάνης το IAB Hellas, παρουσίασε τα στοιχεία που καταγράφουν την εντυπωσιακή άνοδο της Ιντερνετικής διαφημιστικής  δαπάνης το 2009, μια χρονιά που στο σύνολο της έχει καταγράψει πτώση. Στον τομέα της καταγραφής των αγορών, οι τηλεπικοινωνίες, οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες αλλά και η αγορά του retail παρουσίασαν την μεγαλύτερη άνοδο ως κλάδοι, ενώ ο κλάδος του τουρισμού, των ηλεκτρονικών και η αγορά του αυτοκινήτου κινήθηκαν πτωτικά σε σύγκριση με το 2008. Θα περιμένουμε την επίσημη ανακοίνωση του ΙΑΒ με την ανακοίνωση των αναλυτικών στοιχείων με αριθμούς για να κάνουμε κι εμείς μια πιο αναλυτική παρουσίαση και συγκριτικά με τις άλλες Ευρωπαϊκές και όχι μόνο αγορές.

Στον τομέα της καταγραφής της διαφημιστικής δαπάνης παρουσιάστηκαν και οι προτάσεις για την επόμενη μέρα από την πλευρά του IAB Hellas, που έχουν ως στόχο την ολοκληρωμένη καταγραφή του online spending, έτσι ώστε να μπορεί να εντάσσεται στην καταγραφή των συνόλου της διαφημιστικής δαπάνης και να συγκρίνεται με τα υπόλοιπα media.

Ενώ υπήρξε και εκτεταμένη κάλυψη του θέματος της εφαρμογής του φόρου του Αγγελιοσήμου στο διαδίκτυο. Το IAB Hellas, παρουσίασε την ξεκάθαρη θέση του ενάντια στην εφαρμογή του φόρου, και παρουσίασε στοιχεία από την νομική μελέτη που στηρίζει αυτή την θέση. Για την εφαρμογή του φόρου του αγγελιοσήμου στο ελληνικό Ίντερνετ έχουμε καταθέσει εξ' άλλου κι εμείς την άποψη μας εδώ .

Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας της εκλογής της νέας Διοικούσας Επιτροπής του IAB Hellas προέκυψε και η νέα σύνθεση της που παρουσιάζουμε ανά κατηγορία:

Κατηγορία Α, Διαφημιζόμενοι:

Γιώργος Ζαλοκώστας  (Uniliver)

Κων/νος Παΐκος (Eurobank)

Κατηγορία Β, Διαφημιστικές εταιρίες, εταιρίες μέσων και άλλες εταιρίες ενδιάμεσοι στην διαφημιστική δραστηριότητα:

Γιώργος Μαρμαροκόπος (Mediabrands - idigital)

Ελένη Κίτρα (Tempo OMD)

Κατηγορία Γ, Εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην παροχή περιεχομένου και υπηρεσιών στο διαδίκτυο και λειτουργούν ως διαφημιστικά μέσα:

Κωνσταντίνος Καμάρας (24 Media)

Marco Struecker (Antenna Group)

Κατηγορία Δ, Ειδική κατηγορία μελών που περιλαμβάνει προμηθευτές τεχνολογικής πλατφόρμας, προμηθευτές υπηρεσιών δικτύου, εταιρίες έρευνας αγοράς:

Κωνσταντίνος Θεοτοκάς (Atcom)

Παντελής Μπακής  (Forthnet)

Και ένατο μέλος της νέας Διοικούσας Επιτροπής ο Παναγιώτης Βάμιαλης (Eurisko)

Εμείς να ευχηθούμε καλή δουλειά στην νέα Διοικούσα Επιτροπή, γιατί είμαστε σίγουροι ότι όλοι συμφωνούμε στο ότι η online αγορά χρειάζεται ένα ισχυρό και αποτελεσματικό φορέα να μας συντονίζει!  

IAB,ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,IAB,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home