Η επέλαση των Κινέζων στα smartphones

Η επέλαση των Κινέζων στα smartphones

Με ρυθμούς πολύ μεγαλύτερους από το σύνολο της αγοράς κινήθηκαν οι μεγάλοι κατασκευαστές smartphones από την Κίνα, όπως μαρτυρούν τα αποτελέσματα της τελευταίας έκθεσης της IDC, για το δεύτερο τρίμηνο του 2014.

Το timing και το momentum, όπως μαρτυρούν και οι ίδιοι οι αναλυτές της εταιρείας, ευνοεί τους κατασκευαστές από την Κίνα, που μπορούν να προσφέρουν πιο προσιτές συσκευές στις αναπτυσσόμενες χώρες που παρουσιάζουν πλέον σημαντικούς ρυθμούς διείσδυσης των smartphones. Είναι χαρακτηριστική μάλιστα μια δήλωση ενός εκ των αναλυτών της IDC. “Αυτή τη στιγμή υπάρχουν μια ντουζίνα κατασκευαστές που μπορούν να αγγίξουν σύντομα το νούμερο 5 στην κατάταξη. Μην ξεγελιέστε από το γεγονός ότι οι περισσότεροι από αυτούς δραστηριοποιούνται μόνο σε μια χώρα (Κίνα), όλοι τους ανεξαιρέτως αναγνωρίζουν ότι η πραγματική ευκαιρία κρύβεται εκτός των τοιχών της χώρας προέλευσής τους” ανέφερε ο κ.  Ryan Reith.

Οι συνολικές πωλήσεις των smartphones μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2014 ξεπέρασαν τα 293 εκατομμύρια σε τεμάχια, αριθμός που αντιστοιχεί σε αύξηση άνω του 23% σε σχέση με το περυσινό αντίστοιχο τρίμηνο και 2,6% αύξηση σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2014. Όσον αφορά τα 5 κορυφαία ονόματα της κατάταξης, η Samsung, παρότι εξακολουθεί να κατέχει –και με απόσταση- την πρώτη θέση, εμφανίζεται αποδυναμωμένη καθώς έχασε και σε μερίδιο αγοράς αλλά και (λίγο) σε πωλήσεις. Το μερίδιο αγοράς της πλέον είναι λίγο πάνω από το 25%, σχεδόν 7 μονάδες κάτω σε σχέση με πέρυσι, ενώ οι πωλήσεις της έπεσαν κατά 3,9%. Ανάμεικτα είναι τα συμπεράσματα για την Apple που, παρά την αναμονή για το iPhone 6, έχει κερδίσει σε επίπεδο πωλήσεων (αύξηση 12,4%) αλλά έχει χάσει σε μερίδιο αγοράς (περίπου μισή μονάδα) σε σχέση με πέρυσι. Τα νούμερα των Huawei και Lenovo, που ακολουθούν, αντικατοπτρίζουν αυτά που αναφέραμε και προηγουμένως για τους Κινέζους κατασκευαστές, ενώ και η LG εμφανίζεται κερδισμένη, έστω και αν στα συγκεκριμένα αποτελέσμα δεν συμπεριλαμβάνονται οι πωλήσεις του LG G3, που ξεκίνησαν μεταγενέστερα. Τέλος, ακόμα και το επόμενο πεδίο «λοιποί κατασκευαστές» (πέραν των παραπάνω 5) δείχνει τη σημαντική άνοδο των μικρών ονομάτων, που στο σύνολο της αγοράς πλησιάζουν πλέον να αποτελούν το ήμισύ της, ενώ το ύψος των πωλήσεών τους είναι αυξημένο κατά (σχεδόν) 40 εκατομμύρια τεμάχια.

Κατασκευαστής

2ο τρίμηνο 2014 (τεμάχια)

2ο τρίμηνο 2014 (μερίδιο αγοράς)

2ο τρίμηνο 2013 (τεμάχια)

2ο τρίμηνο 2013 (μερίδιο αγοράς)

2Q14/2Q13 Ανάπτυξη

1. Samsung

74.3

25.2%

77.3

32.3%

-3.9%

2. Apple

35.1

11.9%

31.2

13.0%

12.4%

3. Huawei

20.3

6.9%

10.4

4.3%

95.1%

4. Lenovo

15.8

5.4%

11.4

4.7%

38.7%

5. LG

14.5

4.9%

12.1

5.0%

19.8%

Λοιποί

135.3

45.8%

97.5

40.6%

38.7%

Σύνολο

295.3

100%

240.0

100%

23.1%

SMARTPHONES,IDC,ΕΡΕΥΝΕΣ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home