Θετικά μηνύματα από τον κλάδο της τεχνολογίας

Θετικά μηνύματα από τον κλάδο της τεχνολογίας

Θετικά είναι τα μηνύματα που στέλνει ο κλάδος των τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών GfK, καθώς κατά το α' τρίμηνο του 2014 οι περισσότερες κατηγορίες παρουσίασαν θετικό πρόσημο. Μόνη εξαίρεση η αγορά των τηλεπικοινωνιακών προϊόντων που παρουσίασε σημαντική πτώση στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (στην οποία αναφερθήκαμε στο προηγούμενο ακριβώς κείμενο).

Ειδικότερα, η συνολική αξία της αγοράς τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων έκλεισε στα 397 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας μία πτώση της τάξεως του 2,3% σε σύγκριση με το α' τρίμηνο του 2013. Ρίχνοντας μια ματιά στην κίνηση των πωλήσεων τα τελευταία χρόνια, το ποσοστό αυτό της πτώσης είναι το μικρότερο σε επίπεδο τριμήνων, ενώ αν δεν υπήρχε η πτώση 20,8% που καταγράφηκε στην κατηγορία των τηλεπικοινωνιακών προϊόντων, η αξία των οποίων έφθασε στα 92 εκατ. ευρώ, το πρόσημο πιθανότατα να ήταν θετικό.

Η πτώση στις τηλεπικοινωνίες είχε ως αποτέλεσμα η κατηγορία των προϊόντων πληροφορικής με αύξηση 14,9% στα 96 εκατ. ευρώ να περάσει στην κορυφή, καθώς τα tablets συνεχίζουν να δίνουν ώθηση στο σύνολο του συγκεκριμένου τομέα.

Παράλληλα, οι μεγάλες οικιακές συσκευές (ψυγεία, πλυντήρια κλπ) διατηρούν το θετικό πρόσημο που εμφάνισαν τους τελευταίους μήνες του 2013 με αποτέλεσμα στο α' τρίμηνο αυτή η κατηγορία να παρουσιάσει αύξηση 5,6% στα 82 εκατ. ευρώ.

Στην αγορά των ηλεκτρονικών καταναλωτικών προϊόντων, που περιλαμβάνει τις τηλεοράσεις, παρατηρήθηκε μία σταθερότητα καθώς η πτώση ήταν οριακή (-2,8%) στα 78 εκατ. ευρώ, ενώ εκεί η ολοκλήρωση της ψηφιακής μετάβασης και το Μουντιάλ αναμένεται να βοηθήσουν στην αύξηση κατά το τρέχον τρίμηνο.

Αξιοσημείωτο είναι ακόμη το γεγονός ότι παρουσιάζουν ανοδική πορεία κατηγορίες προϊόντων που χαρακτηρίζονται ως περιφερειακά, όπως είναι τα ακουστικά, οι κάρτες μνήμης, τα ποντίκια και τα πληκτρολόγια. Οριακά θετικά πρόσημο είχαμε και στην κατηγορία των μικρών οικιακών συσκευών (+0,2% στα 34 εκατ. ευρώ) καθώς σύμφωνα με την GfK, το καταναλωτικό κοινό αρχίζει να αναζητεί εκ νέου προϊόντα που του διευκολύνουν την καθημερινότητα και απλοποιούν τον τρόπο καθημερινών διεργασιών του νοικοκυριού αλλά και της προσωπικής περιποίησης.

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home