Sprint, Softbank και -Dish;

Sprint, Softbank και -Dish;

Και ενώ η υπόθεση της εξαγοράς της Sprint, της τρίτης σε μέγεθος εταιρείας κινητής των ΗΠΑ από την ιαπωνική Softbank (επίσης τρίτης στη δική της αγορά) έμοιαζε σίγουρη υπόθεση ένας... τρίτος παίκτης εμφανίζεται στο τοπίο για να κάνει τα πράγματα πιο μπερδεμένα! Πρόκειται για την εταιρεία δορυφορικής τηλεόρασης Dish Network που τον τελευταίο χρόνο έχει ακουστεί αρκετά κυρίως λόγω της συσκευής Hopper η οποία κόβει αυτόματα τις διαφημίσεις (βλ. και τα σχετικά δικά μας  δημοσιεύματα εδώ και εδώ). 

Η εταιρεία, που λειτουργεί ανεξάρτητα από το 2008, έχει καταφέρει να συγκεντρώσει περισσότερα από 14 εκατομμύρια συνδρομητές και με την εξαγορά της Sprint προσδοκά προφανώς στην εξάπλωσή της στο χώρο της ψυχαγωγίας μέσω κινητών, ένα χώρο που όπως απέδειξε η Apple μπορεί να αποδειχθεί εξόχως επικερδής. Από ό,τι φαίνεται δε η Dish είναι διατεθειμένη να παίξει σκληρό παιχνίδι: απέναντι στα 20 δις δολάρια για το 70% της Sprint, βάζει 25,5 δις για το σύνολό της.

ΕΞΑΓΟΡΕΣ-ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ,SPRINT,SOFTBANK,DISH,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home