Τι πούλησε το twitter;

μα "φυσικά" τα tweets μας

Τι πούλησε το twitter;

Υποτίθεται πως όταν δημοσιεύεις κάτι σε ένα κοινωνικό δίκτυο έχεις την πλήρη ευθύνη, άρα κατά κάποιον τρόπο είσαι ιδιοκτήτης του. Ειδικά για το τελευταίο τονίστε παρακαλώ το ρήμα "υποτίθεται".

Τα μηνύματα που δημοσιεύθηκαν στο twitter κατά την τελευταία διετία πουλήθηκαν (!) στο Datasift, το οποίο  ανέπτυξε  ένα μηχανισμό επεξεργασίας τους, τον οποίο περιγράφει ως την "πρώτη πλατφόρμα κοινωνικών δεδομένων που επιτρέπει σε επιχειρήσεις και επιχειρηματίες να συγκεντρώνουν, φιλτράρουν και  εξάγουν συμπεράσματα από το twitter, πηγαίνοντας πίσω 2 και πλέον χρόνια". 

Παραδόξως (;) από το twitter δεν υπήρξε ουδεμία ανακοίνωση για το θέμα, που για άλλη μια φορά αποδεικνύει πως στα κοινωνικά δίκτυα ο χρήστης είναι το... προϊόν που πωλείται.

Το Datasift είναι μια δραστηριότητα της εταιρείας MediaSift, που μάλιστα εξασφάλισε το περασμένο καλοκαίρι και για το συγκεκριμένο έργο 6 εκατ. δολάρια από  εταιρείες επενδύσεων. Οι περισσότεροι γνωρίζουν την MediaSift από μια άλλη υπηρεσία που βασίζεται στο twitter, το TweetMeme.

Τι μπορείς να κάνεις αν δεν θέλεις τα παλαιά σου μηνύματα να καταλήξουν στην MediaSift  και να τύχουν επεξεργασίας; Μα πολύ απλά να τα διαγράψεις, αλλά αυτό δεν είναι και το ευκολότερο (ιδίως αν μιλάμε για πολύ παλιές δημοσιεύσεις), αφήστε που η διαγραφή ενός tweet που αναδημοσιεύθηκε ή σχολιάστηκε από άλλους χρήστες δεν μπορεί να αποτελεί λύση.

 

ΑΤΟΜΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ,TWITTER,SOCIAL MEDIA,TWITTER,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home