Στοπ στις δυνατές διαφημίσεις

Deasy @ 14.12.2011
Στοπ στις δυνατές διαφημίσεις

Οι ΗΠΑ δίνουν πολλές φορές παράξενες ειδήσεις, ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα. Η πιο πρόσφατη από αυτές που έχουμε δει αφορά το στοπ που βάζει η ομοσπονδιακή επιτροπή επικοινωνίας των ΗΠΑ (FCC) στις δυνατές διαφημίσεις της τηλεόρασης. Τι σημαίνει αυτό; Όπως φαίνεται, στις ΗΠΑ μέχρι πρότεινος επιτρεπόταν στα διαφημιστικά σποτ να έχουν μεγαλύτερη ένταση στον ήχο από το πρόγραμμα το οποίο διέκοπταν, με στόχο να έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο.

Αυτή λοιπόν την πρακτική έρχεται να σταματήσει η σχετική ρυθμιστική αρχή των ΗΠΑ, η οποία οριοθετεί πλέον την ένταση του ήχου των διαφημιστικών σποτς στα επίπεδα του τηλεοπτικού προγράμματος. Όπως αναφέρεται στο Mashable, η συγκεκριμένη οδηγία θα τεθεί σε ισχύ σε περίπου ένα χρόνο, παρέχοντας στους παρόχους το απαραίτητο χρονικό διάστημα να εναρμονιστούν μαζί της.

Αν αναρωτιέστε τώρα τι συμβαίνει στην ελληνική τηλεόραση, ένα ζάπινγκ μπορεί να σας πείσει. Αν δεν υπάρχει ένα ενιαίο στάνταρ ανάμεσα στα κανάλια για την ένταση του τηλεοπτικού προγράμματος (κρατώντας σταθερό το volume στο τηλεκοντρόλ και κάνοντας ζάπινγκ θα δείτε τις αυξομειώσεις του ήχου), πόσο πιθανόν βλέπετε να υπάρχει αντίστοιχη ρύθμιση για τις διαφημίσεις;

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ,FCC,ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home