Μια ενδιαφέρουσα και ρεαλιστική θεωρία σχετικά με την πολιτική της Google για το Google + εκθέτει στο Read Write Web η σύμβουλος online μάρκετινγκ Μπραντ Τζόρνταν. Η θέση της κ. Τζόρνταν είναι ότι η σύγκριση μεταξύ Google + και Facebook είναι εσφαλμένη και ότι ακόμα πιο εσφαλμένη είναι η ευρέως επικρατούσα αντίληψη περί ανταγωνισμού μεταξύ των δύο εταιρειών στον τομέα των κοινωνικών δικτύων.
Σύμφωνα με τη βρετανίδα ειδικό, το ζητούμενο για την Google ήταν εξαρχής η συλλογή όσο το δυνατόν περισσότερων προσωπικών στοιχείων για τους χρήστες της, ώστε να κάνει ακόμα πιο στοχευμένη τη διαφήμιση που πουλάει και από την οποία προέρχεται η συντριπτική πλειονότητα των εσόδων της. Πέραν των δικών της εκτιμήσεων, η κ. Τζόρνταν επικαλείται και δηλώσεις στελεχών της Google που επίσης υποστηρίζουν ότι στόχος του Google + δεν ήταν η δημιουργία ενός κοινωνικού δικτύου αλλά η καλύτερη ενοποίηση (με στόχο τη διαφήμιση, βεβαίως) των υπηρεσιών της Google.
Σχόλια