Opinion leaders και SNS

Opinion leaders και SNS

Και οι έρευνες και οι μετρήσεις συνεχίζονται! Μια πρόσφατη που μας φάνηκε ενδιαφέρουσα, προέρχεται από τη βρετανική Kantar Media πρόκειται για την έρευνα TGI Net η οποία ανακοίνωσε κάποια συμπεράσματα σχετικά με τα SNS· η πρωτοτυπία εν προκειμένω, συνίσταται στο ότι η συγκεκριμένη έρευνα εντοπίζεται στο πώς κάποιοι χρήστες μπορούν να επηρεάσουν άλλους να δοκιμάσουν κάποια προϊόντα ή υπηρεσίες.

Όπως αναμενόταν, οι χρήστες των SNS αποδείχθηκαν πιο «πειστικοί» από τους άλλους χρήστες του Ίντερνετ, όμως αυτό που έχει περισσότερο ενδιαφέρον είναι ότι οι τομείς στους οποίους είναι «opinion leader» ένας χρήστης, ποικίλλουν αναλόγως του SNS: οι χρήστες του LinkedIn είναι πιο πειστικοί σε θέματα υπολογιστών και οικονομικών υπηρεσιών και του Twitter, σε θέματα κινητής τηλεφωνίας ενώ και οι μεν και οι δε είναι επίσης πειστικοί σε προτάσεις για αυτοκίνητα, συστήματα ήχου και εικόνας και αλκοολούχα ποτά.Όσο για τους χρήστες του Facebook, αυτοί αποδείχθηκαν opinion leaders σε θέματα καλλυντικών (!)

LINKED IN,INTERNET,FACEBOOK,KANTAR MEDIA,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home