Με ένα συντριπτικό ποσοστό υποστήριξης, που έφθασε το 75%, εγκρίθηκε από τη συνέλευση των μετόχων το ιλιγγιώδες πακέτο αμοιβής του Ίλον Μασκ, ύψους 1 τρισ. δολαρίων. Πρόκειται για το μεγαλύτερο εταιρικό πακέτο αμοιβών στην ιστορία, το οποίο όμως για να καταβληθεί θα πρέπει και ο Ίλον Μασκ να κάνει πράξη το όραμά του και να μετατρέψει την Tesla από ένα κατασκευαστή ηλεκτρικών οχημάτων σε μια υπερδύναμη στο πεδίο της τεχνητής νοημοσύνης και της ρομποτικής.
Το όραμα έχει ορίζοντα δεκαετίας, στο πέρας της οποίας η Tesla θα έχει μια αξία άνω των 8,5 τρισ. δολαρίων (σήμερα η κεφαλαιοποίηση της φθάνει το 1,5 τρισ.) αλλά και να επιτευχθούν μια σειρά από επιμέρους στόχους: να έχουν τεθεί σε λειτουργία 1 εκατομμύριο ρομποταξί, να έχουν πουληθεί 12 εκατομμύρια περισσότερα αυτοκίνητα, να έχουν γίνει 10 εκατομμύρια συνδρομές Full Self-Driving και επίσης να έχουν πωληθεί 1 εκατομμύριο ανθρωποειδή ρομπότ. Αν όλα τα παραπάνω γίνουν πραγματικότητα, ο Ίλον Μασκ θα λάβει 423 εκατομμύρια επιπλέον μετοχές, με το μερίδιό του να αυξάνεται σε περίπου 25% από το 15% που είναι σήμερα.
Αν και ορισμένοι επενδυτές θεωρούσαν ότι το πακέτο αμοιβής του Ίλον Μασκ είναι απίστευτα ακριβό και περιττό, οι απειλές του Ίλον Μασκ περί αποχώρησης από την ηγεσία της Tesla και ενασχόλησης με άλλες δραστηριότητες (αν δεν εγκρινόταν το πακέτο) φαίνεται ότι έπιασαν τόπο.
Στις πρώτες του δηλώσεις, μετά την έγκριση της αμοιβής του, ο Ίλον Μασκ υποσχέθηκε την έναρξη παραγωγής του Cybercab, του διθέσιου ρομποτικού ταξί χωρίς σύστημα διεύθυνσης, τον επόμενο Απρίλιο, όπως επίσης και το λανσάρισμα ενός νέου Roadster επόμενης γενιάς. Στα σχέδια του περιλαμβάνεται και ένα γιγάντιο εργοστάσιο τσιπ για να κατασκευάσει τσιπ τεχνητής νοημοσύνης, με τον Ίλον Μασκ να σημειώνει ότι θα πρέπει να εξεταστεί και το ενδεχόμενο συνεργασίας με την Intel.























































































Σχόλια