To Netflix θα είναι η επόμενη εξαγορά της Microsoft προβλέπει το Reuters

Και μας βρίσκει απόλυτα σύμφωνους.

To Netflix θα είναι η επόμενη εξαγορά της Microsoft προβλέπει το Reuters

Στην πρόβλεψη ότι το Netflix θα αποτελέσει στόχο εξαγοράς της Microsoft μέσα στο 2023 προχώρησε το Reuters, ένα ενδεχόμενο που δεν μοιάζει καθόλου απίθανο και στα δικά μας μάτια. Αν όχι μέσα στην επόμενη χρονιά, ίσως σε δύο, τρία χρόνια από σήμερα.

Για το Reuters βασικός άξονας της επιχειρηματολογίας υπέρ μιας τέτοιας προοπτικής λειτουργούν οι μεγάλες εξαγορές της Microsoft τα τελευταία χρόνια. Από το Linkedin έως τη Nuance και την Activision Blizzard, ο αμερικανικός κολοσσός έχει δαπανήσει δεκάδες δισεκατομμύρια για εξαγορές μέσα στην τελευταία δεκαετία. Όπως προσθέτει, μπορεί η απόκτηση της Activision Blizzard να συναντά ρυθμιστικά εμπόδια σε Ουάσιγκτον και Βρυξέλες, όμως προεξοφλεί ότι μια αντίστοιχη κίνηση για το Netflix θα ήταν πιο εύκολη και στις δύο όχθες του Ατλαντικού.

Σημαντικό ρόλο στην πρόβλεψη του Reuters παίζει και η στενή σχέση που έχουν ήδη αναπτύξει οι δύο εταιρείες, με το Netflix να επιλέγει τη Microsoft ως διαφημιστικό συνεργάτη για το τελευταίο πιο προσιτό συνδρομητικό πακέτο στο οποίο προβάλλονται διαφημίσεις. Παράλληλα, ο πρόεδρος της Microsoft, Μπραντ Σμιθ είναι και στο διοικητικό συμβούλιο της streaming πλατφόρμας.

Ένα ακόμα επιχείρημα αποτελεί η επένδυση που κάνουν και οι δύο εταιρείες στο gaming, οπότε μια ενσωμάτωση του Netflix στην αυτοκρατορία της Microsoft θα ενίσχυε τις φιλοδοξίες του στο συγκεκριμένο πεδίο.

 

Η δική μας επιχειρηματολογία

Όμως στα σημαντικά επιχειρήματα του Reuters έχουμε και εμείς να προσθέσουμε τα δικά μας. Μεταξύ των τριών αμερικανικών κολοσσών, Amazon, Apple, Microsoft, μόνο η Microsoft είναι εκείνη που για την ώρα απέχει από το τηλεοπτικό περιεχόμενο. Amazon και Apple έχουν κάνει ήδη τις κινήσεις τους με τις δικές τους συνδρομητικές τηλεοπτικές υπηρεσίες, έχουν προχωρήσει σε σημαντικές επενδύσεις. Αν η Microsoft θέλει να μπει και αυτή στο χώρο του τηλεοπτικού θεάματος θα είναι πιο εύκολο να γίνει με μια εξαγορά υφιστάμενης πλατφόρμας παρά να ξεκινήσει μια τέτοια προσπάθεια από την αρχή.

Στη διάρκεια του 2022 το Netflix ταλαιπωρήθηκε από τα οικονομικά του αποτελέσματα, τα οποία έδειξαν στασιμότητα, αν όχι αρνητική πορεία σε επίπεδο συνδρομητών, μετά από μια σειρά ετών εκρηκτικής ανάπτυξης. Δεν είναι τυχαίο το λανσάρισμα του νέου συνδρομητικού πακέτου με διαφημίσεις, το οποίο έγινε με γνώμονα την αύξηση της συνδρομητικής βάσης και τη δημιουργία μιας νέας πηγής εσόδων.

Ο σκεπτικισμός για το μέλλον των streaming πλατφορμών ξεπέρασε μάλιστα το Netflix και πέρασε στο σύνολο της αγοράς. Άλλωστε, με τη σκιά του μεγάλου πληθωρισμού, οι επενδυτές έκοψαν τη ροή του χρήματος, που είναι απαραίτητη στη συγκεκριμένη αγορά για την παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου. Ιδιαίτερα για το Netflix που δεν έχει την «ασφάλεια» μιας μεγάλης εταιρείας πίσω της (το Disney+ έχει τη Disney, το Amazon Prime Video έχει την Amazon κ.α.).

Δεν είναι τυχαίο ότι η HBO σταμάτησε την επέκταση της υπηρεσίας HBO Max σε νέες αγορές μέχρι να ολοκληρώσει τις συνέργειες με το Discovery και να προσφέρει μια ενιαία συνδυαστική υπηρεσία το επόμενο καλοκαίρι.

Η Microsoft με το μέγεθός και την φερεγγυότητά της θα μπορούσε να προσφέρει μια ομπρέλα ασφάλειας στο Netflix.

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home