Huawei Cares: υπηρεσία για τις «καλοκαιρινές ζημιές» στα smartphones

Huawei Cares: υπηρεσία για τις «καλοκαιρινές ζημιές» στα smartphones

Γρατζουνιές στην οθόνη, αδυναμία μπαταρίας, ζημιά από νερό; Αυτές είναι μερικές από τις πιο συνηθισμένες φθορές των κινητών τηλεφώνων, επιστρέφοντας από τις καλοκαιρινές διακοπές και η νέα υπηρεσία Huawei Cares έρχεται να προσφέρει στους Έλληνες κατόχους κινητών τηλεφώνων της Huawei πλήρη υποστήριξη από εξειδικευμένες επαγγελματίες και υψηλές εκπτώσεις έως και 50% ανάλογα με τη ζημιά της συσκευής.

Η νέα υπηρεσία Huawei Cares παρέχεται μέσω των εξουσιοδοτημένων επισκευαστικών σημείων είτε μέσω της υπηρεσίας pick up and return. Μέσω της υπηρεσίας οι καταναλωτές μπορούν να απολαμβάνουν επιπλέον δωρεάν συντήρηση, καθαρισμό και εξυπηρέτηση (εκτός εγγύησης), ενώ η Huawei επωμίζεται το υπολειπόμενο κόστος.

Η υπηρεσία  Huawei Cares θα διαρκέσει έως και τις 14 Σεπτεμβρίου 2019


Οι ανησυχίες των Ελλήνων χρηστών

Στο πλαίσιο του λανσαρίσματος της υπηρεσίας η Huawei προχώρησε και στη διεξαγωγή μιας πανευρωπαϊκής έρευνας με στόχο να εξακριβώσει ποια είναι εκείνα τα σημεία που ανησυχούν περισσότερο τους χρήστες των smartphones.

Ειδικότερα για τους Έλληνες χρήστες οι μεγαλύτερες ανησυχίες τους εστιάζονται στα παρακάτω πεδία:

- το 74,40% πιστεύει ότι είναι αρκετά δύσκολο να ζήσουν χωρίς το smartphone τους

- το 91% θεωρεί ότι το κόστος αντικατάστασης οθόνης είναι αρκετά υψηλό

- το 72,20% αποθηκεύει πολύ σημαντικά αρχεία στο κινητό του

- το 44,80% δηλώνει ότι θα βιώσει αρνητικά συναισθήματα  σε περίπτωση απώλειας των δεδομένων που έχει αποθηκευμένα στο κινητό του

Η έρευνα έδειξε επίσης ότι το 62,70% των Ελλήνων ανησυχεί σε περίπτωση σπασμένης οθόνης, ατυχήματος με νερό στο κινητό τους με ποσοστό 57,10% ή πιθανή αδυναμία μπαταρίας σε ποσοστό 50,30%, ενώ το 89,30% θεωρεί ότι οι κατασκευαστές πρέπει να κάνουν περισσότερα για την προστασία τους σε περίπτωση ατυχήματος ή ανθρώπινου λάθους.

SMARTPHONES,HUAWEI,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home