Κακό τρίμηνο για το Netflix

Κακό τρίμηνο για το Netflix
Σχεδόν 1 εκατομμύριο κάτω από τους στόχους που είχαν θέσει οι αναλυτές κινήθηκε η αύξηση της βάσης των συνδρομητών του Netflix, κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2018, σηματοδοτώντας την πρώτη «αρνητική» επίδοση της τηλεοπτικής πλατφόρμας μετά από πολύ καιρό.

Όπως ανακοίνωσε χθες το Netflix, η συνδρομητική του βάση για το διάστημα Απριλίου-Ιουνίου αυξήθηκε κατά 5,2 εκατομμύρια συνδρομητές. Από το σύνολο αυτό, οι 670.000 προέρχονται από την αγορά των ΗΠΑ και τα άλλα 4,47 εκατομμύρια από όλες τις υπόλοιπες αγορές. Οι επιδόσεις αυτές είναι πολύ μικρότερες από αυτές που περίμεναν οι αναλυτές, οι οποίοι είχαν θέσει τον πήχη στο 1,19 εκατομμύρια για τις ΗΠΑ και στα 4,97 εκατομμύρια για τις υπόλοιπες αγορές, μετά τις πολύ δυνατές επιδόσεις που είχε ανακοινώσει το Netflix στο προηγούμενο τρίμηνο (μάλιστα, η ίδια η τηλεοπτική πλατφόρμα είχε βάλει ακόμα πιο ψηλά τον πήχη από τους αναλυτές).

Οι παραπάνω επιδόσεις, όπως ήταν αναμενόμενο, χτύπησαν το καμπανάκι στη χρηματιστηριακή αγορά, η οποία αντέδρασε άμεσα, βυθίζοντας τη μετοχή του Netflix, η οποία λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων έχασε έως και το 14% της αξίας της. Τώρα πλέον η Wall Street ανησυχεί αν μπορεί το Netflix να συνεχίσει να καλπάζει, όπως έκανε στο παρελθόν, προσθέτοντας στην εξίσωση τη δαπάνη των 8 δισ. για την παραγωγή περιεχομένου που έχει εξαγγείλει το Netflix για την τρέχουσα χρονιά, τα 2 δισ. για τη δαπάνη marketing (για το 2018) αλλά και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό από παίκτες, όπως η Amazon.

Όσον αφορά το επόμενο τρίμηνο, το Netflix εκτιμά ότι θα προσθέσει ακόμα 5 εκατομμύρια συνδρομητές, κυρίως λόγω της έμφασης που θα δώσει στην αγορά της Ινδίας.

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ,VIDEO ON DEMAND,NETFLIX,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home