Πιο πολλή σόου-μπίζνες για την Apple

Πιο πολλή σόου-μπίζνες για την Apple
Διαφημιστική αφίσα από το μιούζικαλ του 1954, There’s No Business Like Show Business.

Το ερώτημα προς ποια κατεύθυνση θα δρομολογήσει η Apple τα τεράστια αποθέματα που έχει στα συρτάρια της απασχολεί κατά καιρούς και την αγορά της τεχνολογίας και την ευρύτερη –συμβαίνουν αυτά όταν πρόκειται για εταιρείες τέτοιου μεγέθους.

Μια (σχεδόν) νέα πρόταση καταθέτει το “Bloomberg” και λαμβάνοντας υπόψη τη διαρκή κόντρα μεταξύ Κουπερτίνο και Amazon και Netflix και την εμπλοκή του με τα  “Planet of the Apps” και “Carpool Karaoke”, μοιάζει απολύτως λογική. Βεβαίως πρόκειται για την τηλεοπτική/κινηματογραφική αγορά στην οποία η εταιρεία του Τιμ Κουκ σχεδιάζει να επενδύσει περίπου 1 δις δολάρια για την παραγωγή πρωτότυπου περιεχομένου. Του εν λόγω κλάδου της Apple, ο οποίος θα στεγάζεται –πού αλλού;- στο Λος Άντζελες, θα ηγούνται οι Τζέιμι Έρλιχτ και Ζακ Βαν Άμπρουγκ, τέως τηλεοπτικά στελέχη της Sony και παρότι το ποσό μπορεί να είναι μικρό για τα δεδομένα της αγοράς αυτής, όλοι ξέρουν ότι η Apple μπορεί να το αυξήσει όποτε χρειαστεί.

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ,ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ,APPLE,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home