Ισότιμη πρόσβαση στην επικοινωνία από τη Vodafone

Deasy @ 03.12.2015
Ισότιμη πρόσβαση στην επικοινωνία από τη Vodafone

Μία σειρά πρωτοβουλιών οι οποίες δίνουν τη δυνατότητα σε όλους για ισότιμη πρόσβαση στην επικοινωνία, στα προϊόντα και της υπηρεσίες της παρουσίασε η Vodafone, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία. Ειδικότερα, οι πρωτοβουλίες αυτές περιλαμβάνουν:

-   Vodafone Speaking App: Αποτελεί την πρώτη και μοναδική εφαρμογή μετατροπής κειμένου σε ομιλία σε σωστά ελληνικά και απευθύνεται σε χρήστες με ολική απώλεια ή με σοβαρά προβλήματα όρασης. Η εφαρμογή διαθέτει επίσης και τη λειτουργία «Πού βρίσκομαι;» η οποία ενημερώνει για την τρέχουσα τοποθεσία του χρήστη. Μέχρι σήμερα έχουν κατεβάσει την εφαρμογή περισσότεροι από 2.100 χρήστες κινητών συσκευών.

-   Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Κωφών: Λειτουργεί ως κέντρο εξυπηρέτησης πελατών μέσω γραπτού μηνύματος στο 13830 και απευθύνεται σε άτομα με προβλήματα ακοής.

-   Υπηρεσία Φωνητικής Πλοήγησης: Εκφωνεί το περιεχόμενο σελίδων του vodafone.gr και διευκολύνει την πλοήγηση με τη βοήθεια κατάλληλων πλήκτρων. Η υπηρεσία απευθύνεται στους επισκέπτες που αντιμετωπίζουν δυσκολία ανάγνωσης κειμένων, όπως για παράδειγμα, στα άτομα με προβλήματα όρασης, ηλικιωμένους, άτομα με δυσλεξία, αλλά και άτομα που δυσκολεύονται να χειριστούν ηλεκτρονικά μέσα λόγω κάποιας αναπηρίας.

CUSTOMER CARE,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home