Σουτιέν και Twitter

Σουτιέν και Twitter

Είμαι βέβαιος ότι κάποιοι θα αρχίσουν να μουρμουρίζουν σχόλια περί μανιέρας όμως για άλλη μια φορά έχω απέναντί μου κάτι που δεν μπορώ καταλήξω αν αξίζει συγχαρητηρίων ή σκεπτικισμού. Από τη μία έχω την πάγια θέση ότι κάθε τι που μπορεί να βοηθήσει έστω και ελάχιστα στην επίλυση ενός μεγάλου προβλήματος είναι εξ ορισμού καλό και από την άλλη δυσκολεύομαι να δω πώς το συγκεκριμένο αντικείμενο/marketing concept εντάσσεται σ’ αυτήν την κατηγορία. Και ναι, αναφέρομαι στο Tweetingbra που δημιούργησε η OgilveyOne Athens (χρόνια και ζαμάνια Πάνο!) για λογαριασμό των Nestlé Fitness.

Δέχομαι ότι είναι πρωτότυπο –αν και όπως μας θυμίζει το Mashable, δεν είναι το πρώτο ρούχο που σχετίζεται με το Twitter (είναι ωστόσο το πρώτο ρούχο που σχετίζεται με το Twitter αυτήν την περίοδο και αυτό ίσως να σημαίνει κάτι, πρωτίστως για την ίδια την Twitter): είναι ένα σουτιέν το οποίο επί δύο εβδομάδες, κάθε φορά που η ιδιοκτήτριά του, η Μαρία Μπακοδήμου, θα το ξεκουμπώνει, θα στέλνει ένα tweet το οποίο σχετίζεται με την αυτοεξέταση για τον καρκίνο του μαστού. Και δέχομαι –προφανώς- ότι αν ευαισθητοποιήσει έστω και ελάχιστα, έστω και ελάχιστο κόσμο σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα, θα έχει επιτελέσει τον προορισμό του.

Επίσης μπορώ να καταλάβω ότι μετά από σχεδόν τριάντα χρόνια που υπάρχει η ιδέα του «Μήνα Ενημέρωσης/Πρόληψης Καρκίνου του Μαστού», είναι αρκετά δύσκολο να σκεφτεί κανείς κάτι που να ξεφεύγει από τα συνηθισμένα. Και ακόμα πιο δύσκολο να σκεφτεί κάτι που να μη σχετίζεται άμεσα με προτροπή προς κατανάλωση, ένα θέμα το οποίο έχει αποτελέσει αντικείμενο μεγάλων διαμαχών ειδικά στις ΗΠΑ (όποιος ενδιαφέρεται περισσότερο, μπορεί να ψάξει για τον όρο «pinkwashing» και για τον οργανισμό Komen)∙ από αυτές τις απόψεις το Tweetingbra είναι μια χαρά.

Αυτό που με προβληματίζει είναι το ευκαιριακό του πράγματος –και από αυτή την άποψη με προβληματίζουν όλες οι κινήσεις του τύπου «Μέρα του Χ» ή «Μήνας του Ψ». Αν, ας πούμε, τόσο η κ. Μπακοδήμου ή το Tweetingbra συνεχίσουν να εκπέμπουν μηνύματα σχετικά με τη συγκεκριμένη ασθένεια και μετά τις δύο εβδομάδες –και ίσως και να το κάνουν αν και δεν είδα κάποια σχετική ανακοίνωση- τότε θα μιλάμε για κάτι που έχει πραγματικές πιθανότητες να βοηθήσει∙ αντίθετα, αν πρόκειται για κάτι που θα λήξει μετά το δεκαπενθήμερο, τότε πραγματικά δε βλέπω κάτι πιο ουσιώδες πέρα από ένα ακόμα φτερό στο καπέλο της OgilveyOne Athens και της Nestlé και παρότι δε θα πρόκειται ακριβώς για «pinkwashing», δε θα πρόκειται ούτε και για τίποτα ιδιαίτερα σημαντικό. Προβλήματα όπως ο καρκίνος –κάθε καρκίνος- χρειάζονται κάτι
παραπάνω…

TWEETINGBRA,ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΥ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home