busyπαρακαλώ περιμένετε...
ΔΙΑΒΑΣΕ ΓΙΑ
NEWSLETTER
newsletter
Το email σου εδώ!
budy παρακαλώ περιμένετε...
POLL
Πόσο συχνά αγοράζεις online;

Πόσο συχνά αγοράζεις online;

busy παρακαλώ περιμένετε...

 

 

 

 

TAGS
FRESH
Δυναμική επιστροφή επιδιώκει η Motorola

Δυναμική επιστροφή επιδιώκει η Motorola

Ένα από τα πιο διάσημα «ονόματα» της κινητής τηλεφωνίας θέλει να βρεθεί και πάλι στην κορυφή της ελληνικής αγοράς.

Δημήτρης Μαλλάς @ 08.03.2018
Σχόλια -

Τις δυνάμεις της στην ελληνική αγορά θα επιδιώκει να μετρήσει ξανά η Motorola, ένα από τα πιο γνωστά «ονόματα» της κινητής τηλεφωνίας, η οποία αποτελεί πλέον το μοναδικό brand που χρησιμοποιεί η Lenovo όσον αφορά την προώθηση των smartphones της.

«Αυτή την περίοδο επανεξετάζουμε πλήρως τα δεδομένα όσον αφορά την παρουσία μας στην Ελλάδα» σημείωσε ο Αντώνης Μπαρούνας, γενικός διευθυντής του τομέα κινητών συσκευών της Lenovo για την Ευρώπη, κατά τη διάρκεια πρόσφατης συνάντησης που είχε με εκπροσώπους των ελληνικών μέσων ενημέρωσης. Η στρατηγική που θέλει να ακολουθήσει η Lenovo στο χώρο των smartphones δείχνει αρκετά επιθετική και το πλάνο περιλαμβάνει την αξιοποίηση του εμπορικού σήματος της Motorola, η αναγνωρισιμότητα του οποίου παραμένει σε αρκετά υψηλά επίπεδα τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ελλάδα. «Μέσα στο επόμενο δίμηνο θα δείτε ποιες είναι οι οριστικές αποφάσεις μας για την Ελλάδα» επεσήμανε ο κ. Μπαρούνας, ο οποίος ανέλαβε επικεφαλής του ευρωπαϊκού τομέα smartphones της Lenovo στις αρχές του 2018 και θεωρείται ένα από τα κορυφαία στελέχη στον κλάδο.

O Αντώνης Μπαρούνας, γενικός διευθυντής του τομέα κινητών συσκευών της Lenovo για την Ευρώπη.

Το πλάνο της Motorola περιλαμβάνει μία γκάμα προϊόντων που θα καλύπτει μεν όλο το εύρος τιμών –«θα έχουμε συσκευές από 99 έως 799 ευρώ» σημειώνει χαρακτηριστικά- αλλά θα επικεντρωθεί σε ορισμένα συγκεκριμένα μοντέλα. «Θέλουμε να κερδίσουμε ορισμένες συγκεκριμένες κατηγορίες πελατών» δηλώνει ο κ. Μπαρούνας, αποφεύγοντας, όμως, να αναφερθεί σε νέα μοντέλα, τα οποία αναμένονται μέχρι τις αρχές του καλοκαιριού.

To πλάνο για την προώθηση των Moto smartphones περιλαμβάνει μεγαλύτερη ενίσχυση της παρουσίας τους στα δίκτυα λιανικής των παρόχων, όπως επίσης και αλλαγές στο δίκτυο των συνεργατών στον τομέα της διανομής. Αυτό τουλάχιστον άφησε να εννοηθεί ο κ. Μπαρούνας, χωρίς, όμως, να αναφερθεί σε περισσότερες λεπτομέρειες, ενώ το πλάνο περιλαμβάνει και περισσότερες συνέργιες με άλλες κατηγορίες προϊόντων της Lenovo, όπως οι φορητοί υπολογιστές και τα tablets, όπου είναι ιδιαίτερα δυνατή.

 

Topics: MOBILE
Brands: LENOVO, MOTOROLA
COMMENTS
TOP BRANDS