Μια ιδέα για την αντιμετώπιση των ψευδών ειδήσεων

Μια ιδέα για την αντιμετώπιση των ψευδών ειδήσεων
Φωτογραφία: GotCredit (Flickr)

Η 15ετής εμπειρία του σε πλειάδα (κυρίως) ηλεκτρονικών Μέσων (κυρίως) αθλητικού ενδιαφέροντος κάνει τον Τζιμ Ουέμπερ, αν μη τι άλλο, αξιόπιστο σε θέματα μάρκετινγκ και διαφήμισης ονλάιν. Και ειδικά σε ό,τι σχετίζεται με τα σάιτ διασποράς ψευδών ειδήσεων, αυτά που τροφοδοτούν το πρόβλημα του Facebook και που, κατά πάσα πιθανότητα, έπαιξαν ρόλο στην εκλογή του Ντόναλντ Τραμπ, ο κ. Ουέμπερ είναι κάθετος και αναλύει τη θέση του σε σχετικό άρθρο στο LinkedIn: μόνο αν στραφεί κανείς στους μηχανισμούς διαφήμισης (στο AdSense και στα content based recommendation widgets) μέσω των οποίων τα σάιτ αυτά βγάζουν χρήματα και καταγγέλλει διαρκώς κάθε εμφάνιση διαφήμισης υπάρχει ελπίδα το φαινόμενο να μετριαστεί ή ακόμα και να εξαλειφθεί εντελώς.

Αν και ο κ. Ουέμπερ, δεν προσάπτει πρόθεση στην Google ή στην Facebook, θεωρεί –και ίσως δίκαια- ότι το μέγεθος και το τρόπος λειτουργίας τους κάνουν τον έλεγχο δύσκολο και μεταφέρει την ευθύνη (και) σε όλους μας.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ,ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,ONLINE MARKETING,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home