Amazon κατά ψεύτικων κριτικών, μέρος 2ο

Amazon κατά ψεύτικων κριτικών, μέρος 2ο

Ένα από τα πολυτιμότερα περιουσιακά στοιχεία για το marketplace του Amazon (ή στην πραγματικότητα για κάθε marketplace) είναι οι κριτικές των προϊόντων από τους χρήστες που τα έχουν αγοράσει –μόνο έτσι δημιουργείται η αίσθηση εμπιστοσύνης που θα κάνει και άλλους χρήστες να εμπιστευθούν το περιβάλλον. Δεν είναι περίεργο λοιπόν που η εταιρεία του Τζεφ Μπέζος έχει στρέψει ένα μεγάλο μέρος της προσοχής της στην αντιμετώπιση των ψεύτικων κριτικών, τόσο από την πλευρά αυτών που τις προσφέρουν (δηλαδή σάιτ τα οποία γράφουν καλές κριτικές ως πληρωμένη υπηρεσία) όσο και από την πλευρά αυτών που τις αγοράζουν (δηλαδή πωλητές στο marketplace που πληρώνουν τα παραπάνω σάιτ).

Σύμφωνα με δημοσίευμα του “Gizmodo” η αρχή έγινε με τρεις τέτοιους πωλητές, μεταξύ των οποίων και μια κινεζική εταιρεία, όμως πιθανότατα θα ακολουθήσουν κι άλλοι: ως τώρα η Amazon έχει μηνύσει περισσότερα από 1000 άτομα σχετικά με το θέμα πράγμα που κάνει σαφείς τις προθέσεις της.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ,E-COMMERCE,AMAZON,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home