Αποκλειστική συνεργασία Westnet με Hitachi για Ελλάδα και Κύπρο

Αποκλειστική συνεργασία Westnet με Hitachi για Ελλάδα και Κύπρο

Σε μια συνεργασία που έχει ως στόχο την ενίσχυση της παρουσίας των τηλεοράσεων της Hitachi στην ελληνική και κυπριακή αγορά προχώρησαν το ελληνικό γραφείο της εταιρείας με την Westnet Distribution. Ειδικότερα, η τελευταία ανέλαβε την αποκλειστική διανομή των προϊόντων της ιαπωνικής εταιρείας, τα οποία περιλαμβάνουν στην παρούσα φάση τρεις σειρές τηλεοράσεων:

-         Series B από 22 έως 49 ίντσες

-        Series Z από 50 έως 65 ίντσες και

-        Series G από 43 έως 55 ίντσες

Για την Westnet η συνεργασία της με την Hitachi, σηματοδοτεί το άνοιγμά της και στον κλάδο των τηλεοράσεων, διευρύνοντας περαιτέρω το αντικείμενο της δραστηριότητάς της (πληροφορική, mobility, αξεσουάρ και gaming). Ήδη από το 2012 έως σήμερα η Westnet έχει συνάψει σημαντικές συνεργασίες σε επίπεδο αποκλειστικού διανομέα σε διάφορους τομείς δραστηριοποίησης της επιτυγχάνοντας τη διαρκή ενίσχυση της παρουσίας της στην αγορά διανομής προϊόντων τεχνολογίας και τη διεύρυνση του μεριδίου της που πλέον ανέρχεται στο 25%.

Στη σχετική συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα, οι κ.κ. Richard Bass, Head of Europe B2C Business και Yoshiyuki Bando, Europe B2C Manager της Hitachi αναφέρθηκαν στη μεγάλη ευκαιρία που βλέπουν στην ελληνική αγορά για τις τηλεοράσεις της εταιρείας και την πεποίθησή τους ότι η Westnet ως αξιόπιστος και ισχυρός συνεργάτης θα συμβάλλει δυναμικά στην ανάπτυξη των προϊόντων τους. Μάλιστα, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Westnet Distribution, Ρόμπυ Μπουρλάς, το 5% της ελληνικής αγοράς είναι ένας εφικτός στόχος στην 3ετία.

Ο ίδιος τόνισε την ανταγωνιστική τιμή που διαθέτουν τα προϊόντα της εταιρείας σε σχέση με τα μεγάλα ονόματα της αγοράς, ενώ μέσα στο πλαίσιο της συνεργασίας θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση και στο επίπεδο της εξυπηρέτησης. Ενδεικτικά αναφέρθηκε ότι ανάμεσα στους στόχους είναι ο καταναλωτής που θα απευθυνθεί στο service να έχει πίσω την Hitachi τηλεόρασή του εντός 24 ωρών ως maximum χρόνο.

Στην συνέντευξη Τύπου τα στελέχη της Westnet αναφέρθηκαν και στα αποτελέσματα της εταιρείας μέσα στο 2015. Ειδικότερα, η εταιρεία πέτυχε αύξηση κύκλου εργασιών 35%, ο οποίος διαμορφώθηκε στα 93,4 εκατομμύρια ευρώ. Τέλος, το δίκτυο διανομής της Westnet περιλαμβάνει 2.500 πελάτες, με το μέσο αριθμό ημερήσιων παραγγελιών να ξεπερνάει τα 100 σημεία.

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ,Westnet,HITACHI,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home