Snappi: στην τελική ευθεία για το λανσάρισμα της ελληνικής neobank

10.000 έχουν εγγραφεί στη λίστα αναμονής.

Snappi: στην τελική ευθεία για το λανσάρισμα της ελληνικής neobank

Μέσα στο τρέχον τρίμηνο (δηλαδή μέχρι τέλος Ιουνίου) θα πραγματοποιηθεί το εμπορικό λανσάρισμα της Snappi, που όπως δηλώνουν τα στελέχη της φιλοδοξεί να αλλάξει την τραπεζική εμπειρία στη χώρα μας.

Οι στόχοι της ελληνικής neobank είναι ιδιαίτερα φιλόδοξοι, ξεπερνώντας τα σύνορα της χώρας μας, την ώρα που περισσότεροι από 10.000 Έλληνες  καταναλωτές έχουν εγγραφεί στη λίστα αναμονής για το επικείμενο λανσάρισμα. Ήδη, εδώ και κάποιους μήνες, η Snappi έχει προχωρήσει στο δοκιμαστικό λανσάρισμά της σε περιορισμένο αριθμό χρηστών, έτσι ώστε να γίνουν οι απαραίτητες δοκιμές και διορθώσεις πριν ξεκινήσει η διαθεσιμότητά της στο γενικό κοινό.

Η έμφαση δίνεται στο νεανικό κοινό, σε χρήστες ηλικίας 18-35, που ασπάζονται πιο εύκολα μια εναλλακτική, τραπεζική λύση, εκτός των συστημικών Τραπεζών της χώρας μας. Άλλωστε, το παράδειγμα της Revolut, με τους περίπου 1,5 εκατομμύρια χρήστες στη χώρα μας, μας έχει δείξει ότι υπάρχει πρόσφορο έδαφος σε αυτό το πεδίο. Η Snappi, από τη δική της πλευρά, υπόσχεται να προσφέρει μια διαφορετική τραπεζική εμπειρία στον Έλληνα καταναλωτή, μια εμπειρία που θα βασίζεται στην καλλιέργεια της εμπιστοσύνης, στην καινοτομία, στην αποτελεσματικότητα, στη συνεχή βελτίωση και στην έγνοια προς τον πελάτη-χρήστη. ««Όλα ξεκινούν από τον πελάτη» ήταν άλλωστε η χαρακτηριστική, πρώτη, ατάκα της CEO της Snappi, Gabriella Kindert, κατά τη διάρκεια της χθεσινής ενημέρωσης προς τους δημοσιογράφους.

Η Snappi διαθέτει τραπεζική άδεια στη χώρα μας και με το λανσάρισμά της αναμένεται να προσφέρει μια σειρά από υπηρεσίες. Από λογαριασμούς πληρωμών, μέχρι υπηρεσία buy now pay later, ψηφιακή αλλά και φυσική χρεωστική κάρτα, συμβατότητα με τα ψηφιακά πορτοφόλια, Apple Pay και Google Pay, μεταφορά χρημάτων και μέσω IRIS, αλλά και χαμηλές προμήθειες πληρωμών. Σημαντικό πλεονέκτημα, η δυνατότητα ανοίγματος λογαριασμού σε 5 λεπτά. Άμεσα και μέσα στους επόμενους μήνες, οι υπηρεσίες θα εμπλουτιστούν με αποταμιευτικούς λογαριασμούς, αλλά και μισθοδοσίας, αμέσως μετά, όπως και επενδυτικά προϊόντα, ενώ για την ώρα οι υπηρεσίες κρυπτονομισμάτων δεν είναι στο πρόγραμμα. Πρόθεση της Snappi είναι να εξελιχθεί σε ένα super app, όπως επίσης σημείωσε η κα Kindert στην τοποθέτησή της. Εκτός της επέκτασης στο ψηφιακό περιβάλλον, η Snappi θα έχει και φυσική παρουσία από το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς, με το Snappi Hub στο κέντρο της Αθήνας, έναν χώρο που θα είναι ανοικτός καθημερινά για χρήστες της Snappi (καφέ, remote work κλπ), ενώ θα χρησιμοποιείται και για εκπαιδευτικούς σκοπούς, είτε για την ίδια την εφαρμογή της Snappi, είτε για γενικότερα σημαντικά ζητήματα, όπως σεμινάρια πάνω στον οικονομικό αλφαβητισμό.

Η εταιρεία φιλοδοξεί να προσελκύσει περισσότερους από 1 εκατομμύριο πελάτες στην Ελλάδα μέχρι το 2027, όμως έχει και διεθνή σχέδια επέκτασης. Σύμφωνα με το πλάνο, από το 2026 η εταιρεία θα αναζητήσει την επέκτασή της στις ευρωπαϊκές αγορές, με στόχο μέχρι το 2029 να έχει παρουσία σε περισσότερες από 3 χώρες.

SNAPPI,ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home