Σε άνοδο τα ηλεκτρονικά super markets και στην Ελλάδα

Deasy @ 23.04.2015
Σε άνοδο τα ηλεκτρονικά super markets και στην Ελλάδα

Με μεγάλη ταχύτητα οι Έλληνες στρέφουν το ενδιαφέρον τους στα ηλεκτρονικά super markets, καθότι υπολογίζεται ότι η αξία των αγορών καταναλωτικών αγαθών από αυτά θα φτάσει το 2020 τα 383 εκατ. ευρώ. Την πρόβλεψη αυτή κάνει η Convert Group eBusiness Consulting, μία εξειδικευμένη συμβουλευτική εταιρία στο ηλεκτρονικό επιχειρείν,.

Θεωρώντας ότι ο συνολικός τζίρος των super markets το 2020 θα ανέλθει σε 10,5 δισ. ευρώ, τότε οι πωλήσεις των ηλεκτρονικών super markets θα αποτελούν το 3,6% του συνόλου του κλάδου και το 2,9% επί της συνολικής αξίας αγαθών και υπηρεσιών που θα αγοράζουν οι Έλληνες από το Internet.

"Οι προβλέψεις αυτές πιθανά να είναι και μετριοπαθείς" δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Convert Group, κ. Παναγιώτης Γκεζερλής και συμπλήρωσε: "Στην Αγγλία το 5% των αγορών από super markets γίνεται ήδη μέσω Internet και έχουμε διαπιστώσει σε πολλούς κλάδους ότι οι τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο έρχονται στην Ελλάδα με καθυστέρηση 5 ετών."

Αυτή τη στιγμή, η αξία των αγορών καταναλωτικών αγαθών από ηλεκτρονικά super markets είναι 11 εκατ. ευρώ, αλλά αυτό θα αλλάξει. Τον μεγαλύτερο τζίρο σταδιακά θα δημιουργήσουν οι μεγάλες παραδοσιακές αλυσίδες (AB Βασιλόπουλος, Σκλαβενίτης, Carrefour Μαρινόπουλος, LIDL, Μασούτης, κτλ) ενώ ακολουθούν αμιγώς ηλεκτρονικά super markets όπως το welovesupermarket.gr, caremarket.gr, mamashome.gr. Οι μικρές παραδοσιακές αλυσίδες που συνήθως εστιάζουν σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές θα έχουν μία σημαντική ευκαιρία να επεκτείνουν το δίκτυο πελατών τους και να παραδίδουν μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου σε όλη την επικράτεια. Τέλος την εικόνα συμπληρώνουν ηλεκτρονικά πολυκαταστήματα όπως το you.gr, το z-mall.gr, κ.α. που έχουν εντάξει στα διαθέσιμα προς πώληση είδη τους προϊόντα καθημερινής χρήσης, όπως απορρυπαντικά, πάνες, καθαριστικά, κα.

Ο βασικός λόγος που κάνει τους Έλληνες να στρέφονται στα ηλεκτρονικά super markets είναι η εξοικονόμηση χρόνου και ακολουθούν η ύπαρξη online προσφορών με χαμηλές τιμές και η ποικιλία προϊόντων που μπορεί να μην διατίθενται σε συνoικιακά super markets.

E-COMMERCE,Convert,Supermarkets,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home