Το Amazon στο κινεζικό Tmall

Το Amazon στο κινεζικό Tmall

Χέρι που δεν μπορείς να δαγκώσεις… φίλησέ το ή όπως θα έλεγε και ο ίδιος ο Τζεφ Μπέζος, «if you can’t beat them, join them». Όπως γράφουν όλα τα μεγάλα ΜΜΕ (εδώ και εδώ μπορείς να βρεις σχετικά δημοσιεύματ) σήμερα το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό κατάστημα στον πλανήτη, αποφάσισε να ανοίξει ένα υποκατάστημα εντός του ηλεκτρονικού mall της Alibaba, Tmall –το νέο κατάστημα δείχνει βεβαίως στο κινεζικό Amazon όμως ακόμα και σε επίπεδο URL, η αμερικανική εταιρεία χάνει τις εντυπώσεις καθώς το κατάστημά της είναι ένα ακόμα υποκατάστημα στο… οικόπεδο του ανταγωνισμού πληρώνοντας το σχετικό ποσοστό για κάθε συναλλαγή.

Αποτελεί η κίνηση παραδοχή της εταιρείας από το Σηάτλ ότι –προς το παρόν τουλάχιστον- η κινεζική αγορά είναι εκτός των ορίων της; Ενδεχομένως. Από την άλλη μπορεί να είναι απλώς αυτό που λέει ένας αναλυτής στο «Bloomberg»: όταν θέλεις να ψαρέψεις, πας εκεί που είναι τα ψάρια –εν προκειμένω εκεί που είναι το 57% των κινεζικών ψαριών στο χώρο του B2C. 

 

ΚΙΝΑ,E-COMMERCE,ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ,AMAZON,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home