Τιμή και χαρακτηριστικά τα κύρια κριτήρια αγοράς ενός tablet

Χαμηλός δείκτης ικανοποίησης των Ελλήνων καταναλωτών, σύμφωνα με τη GfK.

Τιμή και χαρακτηριστικά τα κύρια κριτήρια αγοράς ενός tablet

“Ότι δίνεις, παίρνεις” λέει μια… σοφή παροιμία, που βρίσκει απόλυτη όπως φαίνεται εφαρμογή και στην ελληνική αγορά των tablets. Σε μια αγορά όπου η πολύ μεγάλη πλειοψηφία των καταναλωτών, όπως έχουν δείξει οι πωλήσεις, κατευθύνεται σε αγορές κάτω των 200 ευρώ αλλά με προσδοκίες ότι η συσκευή θα προσφέρει την εμπειρία κορυφαίων μοντέλων είναι λογικό αποτέλεσμα η απογοήτευση.

Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της GfK, μόνο 4 στους 10 από τους πρόσφατους αγοραστές ενός tablet δηλώνουν απόλυτα ικανοποιημένοι από το προϊόν που επέλεξαν με αντίστοιχο ποσοστό να είναι εκείνοι που το προϊόν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες τους, με τα βασικά μειονεκτήματα να επικεντρώνονται στα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αντίστοιχα, μόνο το 37% των ερωτώμενων θα συνιστούσαν το tablet που αγόρασαν με απόλυτη βεβαιότητα.

Τα παραπάνω αποτελέσματα υποδεικνύουν σε ένα βαθμό τα δομικά προβλήματα της νέας αγοράς των tablets, τα οποία θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους τόσο οι καταναλωτές όσο και οι κατασκευαστές αλλά και τα καταστήματα. Οι καταλανωτές θα πρέπει να είναι καλύτερα πληροφορημένοι για το νέο tablet που θέλουν να αποκτήσουν, οι κατασκευαστές θα πρέπει να έχουν πιο σαφή μηνύματα για τις συσκευές τους, ενώ αντίστοιχα οι πωλητές των καταστημάτων θα πρέπει να επισημαίνουν τα ενδεχόμενα μειονεκτήματα σε οποιαδήποτε επιλογή του καταναλωτή. Βέβαια από την εξίσωση δεν θα πρέπει να λείπουμε και εμείς τα ΜΜΕ για το επίπεδο της πληροφόρησης που παρέχουμε.

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, τα βασικά κριτήρια επιλογής ενός tablet είναι η τιμή, το μέγεθος και η ποιότητα της οθόνης και το λειτουργικό, ενώ σημαντικό παράγοντα στην τελική απόφαση αποτελούν οι πωλητές εντός του καταστήματος. Όσον αφορά τη χρήση από τα δύο φύλα, οι άνδρες είναι οι πλέον δραστήριοι στην κατηγορία έναντι του γυναικείου πληθυσμού με το 65% αυτών να κάνει χρήση του tablet σε καθημερινή βάση. Μάλιστα, η χρήση τους, περιορίζεται συνήθως στο σπίτι, όπως δηλώνουν 8 στους 10 καταναλωτές, οι οποίοι μάλιστα δεν φαίνονται διατεθιμένοι να το μοιράζονται με φίλους και συγγενείς εκτός σπιτιού.

TABLETS,ΕΛΛΑΔΑ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home