Facebook και αποτελεσματικότητα: η κρίσιμη ώρα

Facebook και αποτελεσματικότητα: η κρίσιμη ώρα

Η αντεπίθεση της Facebook στη Google ως προς την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων ήταν θέμα χρόνου -και όπως φαίνεται η εταιρεία αποφάσισε ότι η καταλληλότερη στιγμή είναι η περίοδος των εορτών. Έτσι, οι υπεύθυνοί της άρχισαν να παρουσιάζουν στα κλαδικά μέσα όπως το AdWeek που το είδαμε εμείς την καινούρια τους υπηρεσία για ηλεκτρονικά καταστήματα λιανικής, ένα εργαλείο που θα επιτρέπει την ακριβή καταμέτρηση των κλικ που γίνονται σε κάποιες διαφημίσεις σε οποιαδήποτε σελίδα που θα συμπεριλάβει το σχετικό κώδικα.

Προκειμένου δε να προλάβει τις τυχόν ανησυχίες περί παραβίασης των προσωπικών στοιχείων του χρήστη, η εταιρεία δε θα προσφέρει στο κατάστημα τα στοιχεία του αλλά θα επιτρέπει σε μελλοντικές διαφημίσεις από το ίδιο κατάστημα να προβάλλονται σε χρήστες με παρόμοια δημογραφικά στοιχεία. Ίσως έφτασε η ώρα της αλήθειας για το πόσο πραγματικά αποτελεσματικό είναι το Facebook για την αγορά -σίγουρα μετά τις γιορτές κάποια από τα νούμερα θα δοθούν στη δημοσιότητα!

ONLINE MARKETING,FACEBOOK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home