Πιθανότατα η συνάντηση του Μαρκ Ζούκερμπεργκ με τον ιάπωνα πρωθυπουργό Νόντα Γιοσιχίκο τον περασμένο Μάρτιο ελάχιστο ρόλο έπαιξε –έτσι κι αλλιώς, οι πρωθυπουργοί στην Ιαπωνία είναι αναλώσιμοι (παρεμπιπτόντως, ο κ. Νόντα ήδη οδεύει προς την έξοδο). Όμως οι αριθμοί δεν ψεύδονται: σύμφωνα με μελέτη της Nielsen/Netratings που είδαμε στο PCWorld, η πορεία του μεγάλου SNS στην Ιαπωνία φαίνεται να προοδεύει, αν και σαφώς δε συγκρίνεται με τα ποσοστά του οπουδήποτε αλλού στον (δυτικό, τουλάχιστον) κόσμο.
Η μελέτη δείχνει ότι το Facebook κατάφερε να διπλασιάσει σε ένα χρόνο (άνοιξη του 2011 έως άνοιξη του 2012) τους χρήστες του, φτάνοντας τα 17,2 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες, αριθμός ο οποίος καλύπτει λιγότερο από το 30% των ιαπώνων χρηστών του Internet· στις ΗΠΑ, το ποσοστό των χρηστών του Δικτύου που χρησιμοποιούν το Facebook βρίσκεται γύρω στο 67%. Παραδόξως (;) ένα μέρος της αύξησης της δημοτικότητας του Facebook, οφείλεται και στην ταινία «The Social Network».
Σχόλια