busyπαρακαλώ περιμένετε...
NEWSLETTER
newsletter
Το email σου εδώ!
budy παρακαλώ περιμένετε...
POLL
Πόσο συχνά αγοράζεις online;

Πόσο συχνά αγοράζεις online;

busy παρακαλώ περιμένετε...

 

 

 

 

TAGS
FACE2FACE
Huawei: είμαστε παίκτης για κούρσες μεγάλων αποστάσεων

Huawei: είμαστε παίκτης για κούρσες μεγάλων αποστάσεων

Φανούρης Δρακάκης @ 10.04.2017
Σχόλια -

Με τις κούρσες μεγάλων αποστάσεων συγκρίνει το τοπίο της κινητής τηλεφωνίας ο υπεύθυνος του τομέα κινητών τηλεφώνων της Huawei, ο Lin Βing (Country Manager - Terminal) προσθέτοντας ωστόσο τη λεπτομέρεια ότι η κινέζικη εταιρεία είναι η καλύτερη ανάμεσα στους κατασκευαστές στην επίτευξη μακροχρόνιων αποτελεσμάτων. Έτσι πλέον η Huawei διατηρείται στην 3η θέση των κατασκευαστών smartphone στην παγκόσμια κατάταξη, ενώ και στη χώρα μας η επιτυχία αντικατοπτρίζεται από την κατάληψη (από το 2016) της δεύτερης θέσης σε μερίδια αγοράς.  

Σύμφωνα με τον κ. Lin Βing τα μυστικά της επιτυχίας αυτής κρύβονται στην επιμονή της Huawei να κυνηγάει τους μακροχρόνιους στόχους της, χωρίς να χάνει τη συγκέντρωσή της αλλά και να αναζητάει συνεχώς τι καινούριο θέλει ο καταναλωτής, ώστε να του το προσφέρει. Μια κουλτούρα την οποία καλλιεργεί από το ξεκίνημά της η εταιρεία, με τον κ. Lin Βing να μας θυμίζει την αντίστοιχα πετυχημένη πορεία που έχει προηγηθεί και έχει πραγματοποιήσει η Huawei στον τομέα των υποδομών για εταιρείες τηλεπικοινωνιών.  


 

Δεύτερη θέση στην Ελλάδα

Στην ελληνική αγορά, στα δύο τελευταία χρόνια η Huawei έχει καταφέρει να εκτοξεύσει το μερίδιο αγοράς της από το 4,5% (σύνολο έτους 2015)σε επίπεδα άνω του 12% (σύνολο έτους 2016) και άνω του 19% μονάχα για τον Δεκέμβριο του 2016. Αυτό δείχνει την τεράστια δυναμική που έχει αποκτήσει η εταιρεία σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Μοιραία λοιπόν η συζήτησή μας πήγε στο αν υπάρχουν ιδιαιτερότητες στην ελληνική αγορά σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές. «Η Ελλάδα προσφέρει ως αγορά τις περισσότερες επιλογές σε smartphones από οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή χώρα. Είναι πολύ εύκολο για μια εταιρεία να μπει στην ελληνική αγορά και να δοκιμάσει τις δυνάμεις της, λειτουργεί σε ένα βαθμό ως test market» μας ανέφερε ο κ. Linbing, προσθέτοντας ότι αυτός είναι και ο βασικός λόγος για τον οποίο τα μερίδια αγοράς των εταιρειών είναι μικρότερα σε σχέση με άλλες αγορές. Υπάρχουν χώρες όπου για να είσαι πρώτος ή δεύτερος χρειάζεται να κατέχεις πολύ μεγάλο μερίδιο αγοράς εφόσον στις αγορές αυτές δραστηριοποιούνται μονάχα 3 ή 4 εταιρείες. Στην Ελλάδα όμως δεν συμβαίνει αυτό. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και τα πράγματα αλλάζουν με πολύ γρήγορους ρυθμούς. Αυτό συμβαίνει γιατί η αγορά προσφέρει πολύ περισσότερες συσκευές. Αυτό δείχνει ακόμα περισσότερο την ανάγκη να είσαι σοβαρός παίκτης με μακροπρόθεσμους στόχους και σταθερή αφοσίωση στην εξυπηρέτηση του καταναλωτή.»

 

Δεν είναι το σημείο αναφοράς μας η Apple

Σ’ αυτήν τη διαρκώς ανοδική πορεία της εταιρείας ο κ. Lin Βing αρνήθηκε ότι η Huawei λειτούργησε έχοντας ως σημείο αναφοράς την Apple. «Δεν προσπαθούμε να συγκριθούμε με την Apple. Σημείο αναφοράς της Huawei είναι η ίδια η εταιρεία» ανέφερε ενδεικτικά, σημειώνοντας επίσης ότι είναι λάθος και επικίνδυνο μια εταιρεία να λειτουργεί με γνώμονα κάποια άλλη». Μάλιστα, πριν από αρκετό καιρό ο πρόεδρος της Huawei σε επιστολή του προς το προσωπικό της εταιρείας απαγόρευσε στα στελέχη να κάνουν δημόσια τέτοιες συγκρίσεις, ορίζοντας, μεταξύ σοβαρού και αστείου, ένα μικρό πρόστιμο σε αντίθετη περίπτωση.

 

Τα τρία στοιχεία για τα οποία ξεχωρίζει το Huawei P10

Την ημέρα που συναντηθήκαμε με τον κ. Lin Βing είχε την τιμητική του τo νέο Huawei P10, που ξεκινούσε και επίσημα την πορεία του στην ελληνική αγορά. Ζητήσαμε λοιπόν από το στέλεχος της Huawei να ξεχωρίσει ποια είναι εκείνα τα στοιχεία της συσκευής που κάνουν τη διαφορά. Ο κ. Lin Βing ξεκίνησε από την κάμερα, σημειώνοντας βεβαίως τη συνέχιση της συνεργασίας με τη Leica, που ξεκίνησε με το P9, αλλά και τις βελτιώσεις που έχουν γίνει σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Το δεύτερο σημείο στο οποίο στάθηκε ήταν η απόδοση της μπαταρίας, η οποία έχει βελτιωθεί, όπως επίσης βελτιωμένη είναι και η ταχεία φόρτιση της συσκευής, χαρίζοντας μεγαλύτερη ευελιξία στον χρήστη με την τεχνολογία super charge. Τρίτο για τον κ. Lin Βing είναι ο ιδανικός κατά τον ίδιο συνδυασμός hardware και software που χαρίζει τελικά καλύτερη απόδοση στο τηλέφωνο. «Έχουμε το πλεονέκτημα να κατασκευάζουμε τους δικούς μας επεξεργαστές για τα προϊόντα μας και σε συνδυασμό με το νέο δικό μας λειτουργικό EMUI έχουμε βελτιώσει πάρα πολύ την απόδοση της συσκευής σε βάθος χρόνου». Η ίδια η Huawei υπόσχεται ότι το Ρ10 διατηρεί ίδιες επιδόσεις σε βάθος 18 μηνών, διάστημα στο οποίο σε άλλες συσκευές παρατηρούμε μια σημαντική πτώση τους.

Για το στέλεχος της Huawei οι προσδοκίες για την πορεία του P10 στην ελληνική αγορά δεν διαφέρουν με εκείνες που ισχύουν σε όλες τις άλλες αγορές του κόσμου. «Παρουσιάζουμε μια συνεχή ανοδική πορεία και τα τελευταία χρόνια κάθε συσκευή μας κάνει ένα βήμα παραπάνω. Έτσι όλοι στη Huawei πιστεύουμε ότι και το P10 θα ξεπεράσει σε πωλήσεις το P9, παρά τη διαφορά στην τιμή του με το προηγούμενο μοντέλο». Σημείο που για τον κ. Lin Βing είναι και ένα είδος στοιχήματος, αφού είναι η πρώτη φορά που η τιμή ενός μοντέλου της σειράς P ξεπερνάει τα 600 ευρώ. Ταυτόχρονα όμως είναι και μια ακόμα ένδειξη ότι η εταιρεία ανήκει πλέον στο υψηλότερο σκαλί των κατασκευαστών.

 

Οι συνεργασίες με τα υψηλού κύρους ονόματ

Τελευταίο σημείο της κουβέντας μας με τον κ. Lin Βing ήταν η σημαντική επένδυση που δείχνει να πραγματοποιεί η Huawei με άλλες εταιρείες υψηλού κύρους, όπως η Leica, η Pantone και η Porsche Design.

«To smartphone είναι ένα οικοσύστημα χαρακτηριστικών και σε κάθε ένα από αυτά θέλουμε να προσφέρουμε το καλύτερο στον καταναλωτή. Όλα όσα δεν μπορούμε να καλύψουμε εμείς, τα εξασφαλίζουμε μέσω των συνεργασιών αυτών με τους καλύτερους στο είδος τους. Η Leica, η Pantone αλλά και ο οίκος Porsche Design είναι οι κορυφαίες εταιρείες στη φωτογραφία, στις τάσεις και στο σχεδιασμό, αντίστοιχα και η συνεργασία μαζί τους έρχεται να πιστοποιήσει ότι τα προϊόντα μας προσφέρουν την κορυφαία ποιότητα στα επιμέρους αυτά χαρακτηριστικά. Είναι μια στρατηγική επιλογή που τελικά έχει ως στόχο να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή επιλογή στον καταναλωτή, όποιες κι αν είναι οι ανάγκες του.

Topics: MOBILE
Brands: HUAWEI
COMMENTS
TOP BRANDS