Ενας εύκολος στόχος

Deasy @ 24.10.2014
Ενας εύκολος στόχος

Να κάτι που κατά καιρούς το βλέπει κανείς στα social media - τον εύκολο στόχο. Είναι στιγμές που κάτι θέλεις να γράψεις, κάτι να πεις, αλλά ελλείψει έμπνευσης, καταφεύγεις εκεί που καταφεύγουν και άλλοι - στον εύκολο στόχο.

Τις τελευταίες -λίγες-εβδομάδες το... ραντάρ του deasy "έπιασε" διαδοχικές αναφορές για τα σουπερμάρκετ Lidl, διανθισμένες με δηλητηριώδη σχόλια για την ποιότητα των προϊόντων τους. Προφανώς τα Lidl αποτελούν περίπτωση εύκολου στόχου, αλλά αυτό κάθε άλλο παρά αποθαρρύνει τα -το'παμε πως είναι δηλητηριώδη;- σχόλια.

Βάλαμε, λοιπόν, το Monitor να μας πει τι συμβαίνει. Μόνο για την τελευταία εβδομάδα καταγράφηκαν από 1.200 έως 1.900 αναφορές ανά ημέρα για τα Lidl. Για να έχεις, τώρα, μια ιδέα των σχολίων σκέψου πως το wordcloud του Monitor, δηλαδή το διάγραμμα που απεικονίζει τις πιο συχνά χρησιμοποιούμενες λέξεις, φέρνει το "ανάποδα" και το "ραδίκια" στο ίδιο -διόλου ευκαταφρόνητο- μέγεθος. Υπάρχουν και άλλες λέξεις σε μικρότερο μέγεθος, δείγμα πως χρησιμοποιούνται πιο αραιά, όπως "έγκλημα" και "σταματήστε", το τελευταίο τώρα μπορεί να είναι και αποτέλεσμα κάποιας προσπάθειας να αμβλυνθεί λίγο η εικόνα. Στα... ψιλά γράμματα βρίσκουμε το "ψωνίζουμε", μάλλον κάποιο καμπανάκι θα έπρεπε να χτυπάει στα κεντρικά της εταιρείας.

Όμως, αλήθεια, κόσμε, τι έχεις πάθει με τα Lidl;

 

ΥΓ: Ναι, τα ελληνικά κοινωνικά δίκτυα αναφέρθηκαν στον θάνατο του διευθυντή σύνταξης της εφημερίδας "Ημερησία", Τριαντάφυλλου Δραβαλιάρη. Οχι, οι αριθμοί δεν έχουν σημασία.

SIDEBAR,SOCIAL MEDIA,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home