"Δεν θα πιστέψετε ποιοι περπάτησαν μαζί σήμερα στο Κολωνάκι" (μετά το κλικ θα δεις δυο κομπάρσους 6ης διαλογής που εμφανίστηκαν για τρία νανοδευτερόλεπτα σε επεισόδιο κάποιου νέου τηλεοπτικού σίριαλ)
"Αυτό που έκανε αυτή η αγελάδα είναι απίστευτο" (μετά το κλικ θα διαπιστώσεις πως η αγελάδα ρεύτηκε)
"Ποια διάσημη ηθοποιός φωτογραφήθηκε ΓΥΜΝΗ στα νιάτα της" (μετά το κλικ θα δεις φωτογραφία σελέμπριτι από τα βαφτίσια της)
Θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε για ουκ ολίγες ώρες με παρόμοιους τίτλους που έχουν μόνο έναν σκοπό - να φέρουν επισκέπτες σε -ως επί το πλείστον- "ενημερωτικά" sites. Μα πού πήγαν οι έξυπνοι τίτλοι, μπορεί να αναρωτηθείς διαβάζοντας για το "χαμογελαστό λιοντάρι" ή τη "χαριτωμένη ζέβρα" που έκαναν κάτι σπουδαίο, όπως να πιάσουν μια αντιλόπη ή να αποφύγουν μια τίγρη (αντίστοιχα).
Εχουμε νέα. To Facebook, που καλώς ή κακώς είναι η πιάτσα που ανθούν οι αμφίβολης ποιότητας τίτλοι (που οδηγούν σε αμφίβολης ποιότητας περιεχόμενο), ανοίγει καβγά με όσους προσπαθούν να δημιουργήσουν κίνηση προς τα sites τους με τίτλους-δολώματα.
Μέσα στις επόμενες ημέρες οι σχετικές δημοσιεύσεις αναμένεται πως θα αρχίσουν να φθίνουν, καθώς το Facebook θα τις "κόβει". Υποθέτουμε πως η αρχή θα γίνει από το αγγλικό περιεχόμενο, αλλά καθώς σε κάθε διαφορετική γλώσσα είναι δυνατό να εντοπιστούν συγκεκριμένες διατυπώσεις (π.χ. χρήση φράσεων όπως "θα πάθετε σοκ" "είναι απίστευτο" κ.τ.λ.) που χρησιμοποιούν οι αλιευτές κλικ είναι θέμα χρόνου να επεκταθεί κάποια στιγμή και να συμπεριλάβει και τα πολύπαθα ελληνικά.
Εντάξει, τίθεται ένα θέμα για το πόσο δερβέναγας έχει εξελιχθεί το Facebook στη διακίνηση της πληροφορίας, αλλά από την άλλη πλευρά κάποιος πρέπει να κάνει κάτι με τα σκουπίδια. Αυτορρύθμιση είπατε; Καλό!
Photo credit: flickr / William Murphy
Σχόλια