Ακόμα και κατά τη διάρκεια ιδιωτικών στιγμών, ένα (μικρό τουλάχιστον) τμήμα των χρηστών συνεχίζουν να είναι online στα social media. Αυτό τουλάχιστον αναδεικνύει μια έρευνα που πραγματοποίησε στην Αυστραλία η εταιρεία marketing Tick Yes. Η έρευνα που είχε ως στόχο να αναζητήσει τις συνήθειες των χρηστών social media ανέδειξε ότι:
- 51,6% των χρηστών μπαίνουν στα social media κατά τη διάρκεια της δουλειάς
- 41,9% όταν παρακολουθούν τηλεόραση
- 34% όταν βρίσκονται σε διακοπές
- 33,8% στο κρεβάτι
- 23,3% στη διάρκεια του φαγητού
- 14,8% όταν ψωνίζουν
- 21,5% όταν είναι στην τουαλέτα
- 3,2% σε χώρους προσκυνήματος
- 2,8% στη διάρκεια ιδιωτικών στιγμών
Παράλληλα, ενδιαφέροντα αποτελέσματα είχαμε και για τους λόγους για τους οποίους οι Αυστραλοί χρησιμοποιούν τα social media. Ειδικότερα:
- το 25,1% χρησιμοποιούν τα social media για σύνδεση με τον επαγγελματικό τους περίγυρο
- το 20,28% για να συνδεθούν με διάφορα brands (το 56% αυτών είναι γυναίκες)
- το 48,2% για την ανταλλαγή απόψεων για μια αγορά (πάλι το 56% είναι γυναίκες)
- το 25,5% για να έρθουν σε επαφή με εταιρείες, για να εξυπηρετηθούν σε κάποιο πρόβλημά τους ή να υποβάλλουν κάποια ερώτηση
- το 48,7% δήλωσε ότι η χρήση των social media αυξήθηκε κατά τη διάρκεια του 2011
- το 4,9% δήλωσε ότι είναι εθισμένο
- το 31,3% είναι online τουλάχιστον δύο ώρες την ημέρα
- το 47,3% μπαίνει στα social media από το κινητό του
Σχόλια