Στο Facebook ακόμα και στις ιδιωτικές στιγμές

Deasy @ 04.12.2011
Στο Facebook ακόμα και στις ιδιωτικές στιγμές

Ακόμα και κατά τη διάρκεια ιδιωτικών στιγμών, ένα (μικρό τουλάχιστον) τμήμα των χρηστών συνεχίζουν να είναι online στα social media. Αυτό τουλάχιστον αναδεικνύει μια έρευνα που πραγματοποίησε στην Αυστραλία η εταιρεία marketing Tick Yes. Η έρευνα που είχε ως στόχο να αναζητήσει τις συνήθειες των χρηστών social media ανέδειξε ότι:

- 51,6% των χρηστών μπαίνουν στα social media κατά τη διάρκεια της δουλειάς

- 41,9% όταν παρακολουθούν τηλεόραση

- 34% όταν βρίσκονται σε διακοπές

- 33,8% στο κρεβάτι

- 23,3% στη διάρκεια του φαγητού

- 14,8% όταν ψωνίζουν

- 21,5% όταν είναι στην τουαλέτα

- 3,2% σε χώρους προσκυνήματος

- 2,8% στη διάρκεια ιδιωτικών στιγμών

Παράλληλα, ενδιαφέροντα αποτελέσματα είχαμε και για τους λόγους για τους οποίους οι Αυστραλοί χρησιμοποιούν τα social media. Ειδικότερα:

- το 25,1% χρησιμοποιούν τα social media για σύνδεση με τον επαγγελματικό τους περίγυρο

- το 20,28% για να συνδεθούν με διάφορα brands (το 56% αυτών είναι γυναίκες)

- το 48,2% για την ανταλλαγή απόψεων για μια αγορά (πάλι το 56% είναι γυναίκες)

- το 25,5% για να έρθουν σε επαφή με εταιρείες, για να εξυπηρετηθούν σε κάποιο πρόβλημά τους ή να υποβάλλουν κάποια ερώτηση

- το 48,7% δήλωσε ότι η χρήση των social media αυξήθηκε κατά τη διάρκεια του 2011

- το 4,9% δήλωσε ότι είναι εθισμένο

- το 31,3% είναι online τουλάχιστον δύο ώρες την ημέρα

- το 47,3% μπαίνει στα social media από το κινητό του

 

SOCIAL MEDIA,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home