Delivery αξίας 2 δις

Delivery αξίας 2 δις

«Είμαστε ο καλύτερος φίλος του καταστήματος λιανικής» λέει στους «New York Times» ο Απούρβα Μέχτα, ιδρυτής και CEO της Instacart και απ’ ό,τι διαβάζουμε μάλλον σοβαρολογεί: μέσα σε μόλις δυόμισι χρόνια ζωής, η εταιρεία κατάφερε να πείσει ότι μπορεί να λειτουργήσει σαν μεσάζοντας μεταξύ των τοπικών καταστημάτων τροφίμων, σούπερ-μάρκετ κ.λπ. και καταναλωτών (όπως λέμε «Google Shopping Express») προσφέροντας παράδοση εντός μιας ώρας σε μερικές από τις μεγαλύτερες πόλεις των ΗΠΑ (Νέα Υόρκη, Λος Άντζελες, Σαν Φρανσίσκο, Ατλάντα, Βοστόνη, Σηάτλ, Ουάσιγκτον κ.α.) με τις επενδύσεις που μάζεψε εντός 2014 (περί τα 250 εκατομμύρια δολάρια) να φέρνουν την αξία της στα 2 δις δολάρια.

Ο μεγάλος χαμένος από την άνοδο της startup είναι, βεβαίως, η Amazon η οποία μάλιστα θα πρέπει να καταπιεί και την ειρωνεία του πράγματος: το πλεονέκτημα της Instacart είναι ότι κάνει μόνο την παράδοση και δεν έχει αποθήκες –αυτό δηλαδή που έκανε μεγάλη την Amazon πριν πολλά-πολλά χρόνια!

INSTACART,ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ,ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home