Στα 18 δισ. η διαφήμιση στο κινητό μέσα στο 2014

Deasy @ 21.01.2014
Στα 18 δισ. η διαφήμιση στο κινητό μέσα στο 2014

Κατά 5 δισ. δολάρια αναμένεται να αυξηθεί φέτος η συνολική διαφημιστική δαπάνη στο κινητό τηλέφωνο, φθάνοντας τα επίπεδα των 18 δισ. σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Gartner. Με δεδομένο το διαρκώς αυξανόμενο ενδιαφέρον του κλάδου, τις νέες τεχνολογίες στόχευσης κοινού αλλά και των απαραίτητων μοντέλων μέτρησης της αποδοτικότητας, η Gartner εκτιμά ότι η δαπάνη στο συγκεκριμένο κλάδο αναμένεται να ξεπεράσει τα 40 δισ. μέχρι το 2017.

Σε ότι αφορά τους πιο δημοφιλείς τύπους διαφήμισης, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών, τα banners θα εξακολουθήσουν να αποτελούν τη νούμερο ένα κατηγορία, ωστόσο τη μεγαλύτερη ανάπτυξη αναμένεται να έχει η κατηγορία των βιντεοδιαφημίσεων, λόγω της ανάπτυξης των tablets, συσκευές στις οποίες ταιριάζει περισσότερο η συγκεκριμένη κατηγορία διαφήμισης. Επιπλέον, σημαντική ανάπτυξη αναμένεται και στη διαφήμιση που σχετίζεται με την αναζήτηση, καθώς τα δεδομένα γεωγραφικής θέσης που θα συλλέγονται από τους χρήστες θα αποκτούν όλο και μεγαλύτερη σημασία.

Τέλος, η Gartner εκτιμά ότι η ανάπτυξη της διαφήμισης στο κινητό τηλέφωνο αναμένεται να είναι καθολική σε όλες τις γεωγραφικές περιφέρειες του κόσμου, με τη Βόρειο Αμερική να θεωρείται ως εκείνη η αγορά που θα διαθέτει το μεγαλύτερο μερίδιο. Στη δεύτερη θέση ως προς το μερίδιο αναμένεται να κινηθεί η Ευρώπη.

MOBILE MARKETING,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home