Οι εταιρείες κινητής υποτιμούν τις ηλικιακά μεγαλύτερες ομάδες

Παγκόσμια έρευνα για τη χρήση κινητών συσκευών από την Deloitte

Οι εταιρείες κινητής υποτιμούν τις ηλικιακά μεγαλύτερες ομάδες

Ως ανεκμετάλλευτες καταναλωτικές ομάδες, που οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας θα έπρεπε να έχουν προσεγγίσει πιο στοχευμένα διακρίνει τις ηλικιακά μεγαλύτερες ομάδες, σύμφωνα με τη νέα μελέτη της Delloite.

Όπως αναφέρεται στα συμπεράσματα της 3ης έκδοσης της έρευνας με τίτλο «Παγκόσμια έρευνα για τη χρήση κινητών συσκευών», οι μεγαλύτεροι ηλικιακά καταναλωτές είναι πιο πιθανό να συνεχίσουν να εργάζονται και έτσι μεγαλώνοντας να αυξηθεί και το ενδιαφέρον τους για την τεχνολογία. Παρά το γεγονός ότι η υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών ήταν πάντα εξασθενημένη στη συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα, η έρευνα διαπίστωσε ότι οι μεγαλύτεροι ηλικιακά χρήστες τελικά ακολουθούν τις νεότερες τάσεις. Πράγματι, τα  smartphones  έχουν εισχωρήσει στο 65% της αγοράς που απαρτίζεται από καταναλωτές ηλικίας 55+ στη Σιγκαπούρη και στο 75% της ίδιας αγοράς στην Νότια Κορέα. Ωστόσο, η διείσδυση αυτή εξακολουθεί να υστερεί σε χώρες όπως οι ΗΠΑ (31%), το Βέλγιο (21%) και η Ιαπωνία (15%). Οι μεγαλύτεροι ηλικιακά δεν υστερούν πάρα πολύ στη χρήση των tablets, αφού όλες οι ηλικιακές ομάδες δηλώνουν περιορισμένη χρήση τους.


Περισσότερες συσκευές, περισσότερα δεδομένα, μεγαλύτερη ταχύτητα

Η έρευνα εντόπισε ότι οι καταναλωτές των ανεπτυγμένων αγορών και οι επαγγελματίες σε πόλεις των αναπτυσσόμενων αγορών, έχουν μέχρι και εννιά κινητές συσκευές στην κατοχή τους, ενώ, ένα αυξανόμενο ποσοστό αυτών είναι συνδεδεμένο σε τηλεπικοινωνιακά δίκτυα. Η κυριότητα συσκευών με πρόσβαση στο διαδίκτυο αυξήθηκε σε όλες τις χώρες οι οποίες συμμετείχαν στην έρευνα μεταξύ του 2012 και του 2013. Επιπλέον, με την αύξηση του αριθμού των κινητών συσκευών, ο μέσος όρος κίνησης δεδομένων ανά συσκευή θα αυξηθεί. Αυτός ο πολλαπλασιασμός των συσκευών είναι θετικός για τις εταιρίες τηλεπικοινωνιών, αφού έχουν την ευκαιρία να ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να ενσωματώνουν μέρος της κίνησης δεδομένων στη χρήση του κινητού τους, προσφέροντας μεγαλύτερα πακέτα δεδομένων. Επίσης, γύρω στο 59% των συμμετεχόντων στην έρευνα δηλώνει ότι επιθυμεί να πραγματοποιήσει αναβάθμιση σε LTE (Long Term Evolution - 4G) μέσα στους επόμενους 12 μήνες.


Δημιουργία χώρου για ανταλλαγή μηνυμάτων

Ο κλάδος έφτασε σε ένα κομβικό σημείο στις αρχές του 2013, όταν ο όγκος χρήσης των πλατφορμών των άμεσων μηνυμάτων (IM) ξεπέρασε τα γραπτά μηνύματα κειμένου (SMS) για πρώτη φορά. Ενώ τα μηνύματα κειμένου (SMS) θα συνεχίσουν να δημιουργούν σημαντικά έσοδα, άνω των 130 δισ. δολαρίων για το 2013, η αυξανόμενη δημοτικότητα των άμεσων μηνυμάτων (ΙΜ) και των άλλων εφαρμογών είναι πιθανό να έχει συμβάλει στην επιτυχία της κινητής τηλεφωνίας, όσον αφορά στην πώληση κινητών ευρυζωνικών υπηρεσιών. Για παράδειγμα οι υπηρεσίες άμεσων μηνυμάτων κατέλαβαν την πρώτη θέση στις κατατάξεις τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών των χωρών: Αργεντινής (69%), Κίνας (72%), Γερμανίας (45%), Μεξικού (63%), Ολλανδίας (73%), Σιγκαπούρης (60%), Νότιας Κορέας (59%) και Ισπανίας (77%). 

Τα αποτελέσματα της έρευνας υπογραμμίζουν το πόσο σημαντικό είναι για τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας να επανεκτιμήσουν την ανάλυσή τους και τη σχέση τους με τις υπηρεσίες άμεσων μηνυμάτων και με τις υπόλοιπες εφαρμογές γραπτών μηνυμάτων. Το γραπτό κείμενο θα παραμείνει μια σημαντική λειτουργία, κυρίως για τους καταναλωτές που αργούν να εξοικειωθούν με τις νέες τεχνολογικά τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες.

Στην έρευνα της Deloitte συμμετείχαν περίπου 40.000 καταναλωτές και χρήστες κινητών συσκευών από είκοσι χώρες, συμπεριλαμβανομένων τόσο αναπτυγμένων, όσο και αναπτυσσόμενων χωρών προκειμένου να ερευνηθεί ο τρόπος χρήσης των κινητών συσκευών.

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home