Πόλεμος μετά μουσικής στα social media

Spotify και Napster θέλουν να κερδίσουν τις εντυπώσεις, η κάθε μία για λογαριασμό της.

Deasy @ 17.09.2013
Πόλεμος μετά μουσικής στα social media

«Πόλεμος» εντυπώσεων για την προώθηση των μουσικών τους υπηρεσιών έχει ξεσπάσει τις τελευταίες μέρες μεταξύ Napster και Spotify στα ελληνικά social media. Ειδικότερα, όπως μπορούμε να διαπιστώσουμε κάνοντας μια απλή αναζήτηση τόσο στο Facebook όσο και στο Twitter, δημοφιλείς καλλιτέχνες αλλά και προσωπικότητες μέσα από τις προσωπικές τους σελίδες και λογαριασμούς έχουν ξεκινήσει να προωθούν τη μία ή την άλλη υπηρεσία, ποστάροντας σχετικά posts.

Ειδικότερα, με hashtag #spotifyingreece στο Facebook και στο Twitter συναντάμε (ανάμεσα σε άλλα) posts από καλλιτέχνες, όπως η Έλενα Παπαρίζου ή οι Μέλισσες, ενώ στην αντίπερα όχθη με hashtag #vodafonenapster (Facebook & Twitter) συναντάμε δημοσιεύσεις από καλλιτέχνες, όπως ο Μιχάλης Χατζηγιάννης, οι Νέβμα ή ο Κωσταντίνος Μαρκουλάκης. Στην δεύτερη περίπτωση μάλιστα, οι δημοσιεύσεις γίνονται φανερά με τις ευλογίες της Vodafone, η οποία και διαθέτει αποκλειστικά την υπηρεσία Napster στην Ελλάδα, ενώ κάτι αντίστοιχο πιθανολογούμε ότι συμβαίνει και για το Spotify από την Cosmote, καθώς όπως έχουμε γράψει από την προηγούμενη εβδομάδα η υπηρεσία θα διατεθεί προνομιακά από τo συγκεκριμένο δίκτυο. Με δεδομένο ότι ακόμα δεν έχει ξεκινήσει η διάθεση της τελευταίας, ο "πόλεμος εντυπώσεων" αναμένουμε ότι θα κλιμακωθεί τις αμέσως επόμενες ημέρες. 

ΜΟΥΣΙΚΗ,NAPSTER,SPOTIFY,VODAFONE,COSMOTE,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home