Σηκώνει κεφάλι η Groupon

Σηκώνει κεφάλι η Groupon

Όταν τα πράγματα ζορίζουν, οι ζόρικοι φεύγουν -το ρητό επιβεβαιώνεται για μια ακόμα φορά στην περίπτωση της Groupon η οποία, μετά την παταγώδη αποτυχία της στο χρηματιστήριο και τη σημαντική πτώση του μοντέλου που καθιέρωσε (και που βρήκε αμέτρητους, συνήθως ευκαιριακούς, μιμητές σε όλον τον κόσμο -και στην Ελλάδα), στράφηκε σε κάτι διαφορετικό.

Το νέο της μοντέλο συνδυάζει προσφορές/deals μεγαλύτερης διάρκειας και δίνει μεγάλη έμφαση στις κινητές συσκευές καθώς, σύμφωνα με τα τελευταία της αποτελέσματα το 50% των συναλλαγών της στη Βόρεια Αμερική προέρχονται από smartphones και tablets. Φαίνεται δε ότι η αλλαγή (που οφείλεται κατά πολύ στον συνιδρυτή της Έρικ Λεφκόφσκι ο οποίος από προσωρινός CEO μετατρέπεται σε μόνιμο), είχε αποτέλεσμα: ο τζίρος της για το δεύτερο τρίμηνο του 2013 ήταν 608,7 εκατομμύρια δολάρια έναντι 568,3 πέρσι και έναντι 606,2 που περίμεναν οι αναλυτές της Γουόλ Στριτ -και η μετοχή της ανέβηκε για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό.

GROUPON,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home