Σάντουιτς και social media

Σάντουιτς και social media
Photo: Simon Shek (Flickr)

Όπου για μια ακόμα φορά αποδεικνύεται ότι το Internet και ειδικά τα social media μπορούν να αποδειχθούν ολέθρια για μια μεγάλη εταιρεία -ακόμα και αν αυτή δεν τα διαχειρίστηκε λάθος: ένα από τα σήματα κατατεθέντα της αλυσίδας σάντουιτς Subway, το "footlong", δηλαδή το σάντουιτς μήκους 33 εκατοστών, αποφάσισε να μετρήσει ο αυστραλός καταναλωτής και χρήστης του Δικτύου Μάτ Κόρμπι ο οποίος, αφού συνειδητοποίησε ότι το σάντουιτς ήταν κατά 2,5 εκατοστά μικρότερο, έκανε το σχετικό ποστ στη σελίδα της εταιρείας στο Facebook θέτοντας στην εταιρεία το ερώτημα.

Όπως ήταν αναμενόμενο, πριν η Subway προλάβει να αντιδράσει, το ποστ του βρέθηκε με περισσότερα από 100.000 likes ενώ δεκάδες μιμητές του πόσταραν αντίστοιχες φωτογραφίες με το, μονίμως... ελλιπές σάντουιτς δίπλα σε μια μεζούρα. Η σελίδα τελικά έκλεισε και μάλλον η Subway θα πρέπει να μετανιώνει που πριν από δύο χρόνια έκανε ασφαλιστικά μέτρα σε διάφορα μαγαζιά που διατυμπάνιζαν ότι επίσης πωλούν "footlong" σάντουιτς.

SUBWAY,CYBERCULTURE,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home