Το Viber διακόπτει τη διαφημιστική δαπάνη στο Facebook

Το Viber διακόπτει τη διαφημιστική δαπάνη στο Facebook

Μία ακόμα γνωστή εταιρεία, αυτή τη φορά από το χώρο της τεχνολογίας, διακόπτει τις επιχειρηματικές της σχέσεις με το Facebook, ως μέτρο πίεσης στη χλιαρή αντίδραση του μεγάλου μπλε δικτύου απέναντι στη ρητορική μίσους.

Το Viber έρχεται να προστεθεί στη North Face, την Ben & Jerry's και άλλες και να συνταχθεί με το κίνημα μποϊκοτάζ στο Facebook, που έχει ξεκινήσει από τις ΗΠΑ και σιγά-σιγά εξαπλώνεται και σε άλλες περιοχές.

Ενδεικτική είναι η σχετική ανακοίνωση, η οποία μεταξύ άλλων αναφέρει ότι το Viber “θα αφαιρέσει τα Facebook Connect, Facebook SDK και GIPHY, αλλά και θα διακόψει κάθε διαφημιστική δαπάνη στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, δίνοντας περαιτέρω ώθηση στο κίνημα #StopHateForProfit που καλεί σε μποϊκοτάρισμα του εν λόγω γίγαντα της τεχνολογίας».

To συγκεκριμένο κίνημα ξεκίνησε από μια ομάδα έξι οργανισμών, μεταξύ των οποίων η Anti-Defamation League και ο NAACP, οι οποίοι κάλεσαν όσους διαφημίζουν στο Facebook να διακόψουν τις δαπάνες τους στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια του Ιουλίου, ως αντίδραση στην αδυναμία της εταιρείας να προστατέψει τους χρήστες από τη βίαιη ρητορική.

«Μετά από μια σειρά περιστατικών κακής χρήσης δεδομένων, μεταξύ των οποίων το διαβόητο σκάνδαλο Cambridge Analytica όπου η εταιρεία πολιτικών συμβούλων αλίευσε με ακατάλληλο τρόπο δεδομένα από περίπου 87 εκατομμύρια χρήστες του Facebook, το Viber θεωρεί πως το ατόπημα του Facebook με τη βίαια ρητορική είναι το νερό που ξεχείλισε το ποτήρι» αναφέρει η ανακοίνωση του Viber.

Σε αντίστοιχο κλίμα είναι και οι δηλώσεις του επικεφαλής του Viber, Djamel Agaoua, o οποίος ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «το Facebook συνεχίζει να δείχνει πως δεν καταλαβαίνει το ρόλο του στον σημερινό κόσμο. Από την κακή διαχείριση δεδομένων από την εταιρεία και την έλλειψη προστασίας της ιδιωτικότητας στις εφαρμογές της, μέχρι την εξοργιστική του στάση να αποφύγει να πάρει μέτρα που είναι απαραίτητα για να προστατέψουν το κοινό από βίαιη και επικίνδυνη ρητορική, το Facebook το παράκανε. Δεν είμαστε διαιτητές της αλήθειας, αλλά ισχύει ότι κάποιοι άνθρωποι υποφέρουν από την διάδοση βίαιου περιεχομένου και οι επιχειρήσεις οφείλουν να λάβουν μια ξεκάθαρη στάση»

Οι ενέργειες ώστε να απομακρυνθούν τα σημεία επαφής με το Facebook από το Viber αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί ως τις αρχές Ιουλίου 2020. Η διακοπή διαφημιστικής δαπάνης στο Facebook τίθεται σε ισχύ άμεσα.

VIBER,FACEBOOK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home