«Έβαλε μυαλό» η GAP;

Αφού έγινε διάσημη και για τις ατυχείς online ενέργειές της, η GAP συνεργάζεται με την Ogilvy.

Deasy @ 03.02.2011
«Έβαλε μυαλό» η GAP;

Τρεις μήνες μετά την γνωστή πλέον ιστορία με τον αποτυχημένο διαγωνισμό για το νέο της λογότυπο (μια ιστορία παρόμοια με το διάσημο logo31 του διαγωνισμού της ΟΝΝΕΔ), η GAP αποφάσισε να αφήσει την τύχη της στα «χέρια επαγγελματιών», καθώς προχώρησε σε συνεργασία με την Ogilvy. Στόχος της συνεργασίας είναι η επανάκαμψη της GAΡ, καθώς όπως αναφέρουν δημοσιεύματα οι πωλήσεις της εταιρείας παρουσιάζουν κάμψη τα τελευταία χρόνια, και η αποκατάσταση του brand της εταιρείας. Ήδη δημιουργήθηκε ένα νέο κομμάτι στην εταιρεία, το Global Creative Center, που θα έχει έδρα στη Νέα Υόρκη, και θα συνεργάζεται στενά με τη διαφημιστική εταιρεία.

Λίγες ώρες όμως πριν την ανακοίνωση της συμφωνίας, βγήκε και μια νέα ιστορία στη δημοσιότητα που εμπλέκει την GAP για αντιγραφή φωτογραφίας που έχει δημοσιευτεί στο Flickr, την οποία χρησιμοποίησε σε ένα δικό της t-shirt.

 

* ευχαριστούμε την Kanella που και πάλι ψάρεψε το θέμα και μας το υπέδειξε. Φαίνεται ότι η GAP, για κάποιο άγνωστο λόγο, της έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον… :op


GAP,OGILVY,ONLINE MARKETING,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home