Κοτομπουκιές για ρεκόρ Γκίνες στο Twitter

Κοτομπουκιές για ρεκόρ Γκίνες στο Twitter

Κάπως έτσι γράφεται ιστορία στα social media: πριν από έναν μήνα, ο Κάρτερ Ουΐλκερσον από τη Νεβάδα, ρώτησε μέσω Twitter την αλυσίδα φαστ-φουντ Wendy’s (κάποτε γνωστή και στο ελληνικό κοινό από τα τετράγωνα μπέργκερ της) πόσα retweet χρειάζονται για να κερδίσει έναν χρόνο δωρεάν μπουκιές κοτόπουλου. Η εταιρεία απάντησε χαριτολογώντας “18 εκατομμύρια”, ο νεαρός κ. Ουΐλκερσον ζήτησε τη βοήθεια της κοινότητας γιατί “ο άνθρωπος χρειάζεται τις μπουκιές του”, και η τελευταία στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων.

Αυτή τη στιγμή, με περισσότερα από 3,5 εκατομμύρια retweets, το μήνυμά του έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ του Μικρού Γαλάζιου Πουλιού, ακόμα και αυτό της Έλεν Ντε Τζένερες στα Όσκαρ του 2014 –για την ιστορία, η παρουσιάστρια έβαλε κι αυτή το λιθαράκι της στο ρεκόρ του Κάρτερ Ουΐλκερσον καλώντας τον στην εκπομπή της και προτρέποντας τους θεατές να βοηθήσουν. Μεγάλος κερδισμένος είναι βεβαίως η Wendy’s που έδωσε μεν τις μπουκιές στον Κάρτερ Ουΐλκερσον (χωρίς να χρειαστεί να φθάσει τον αρχικό στόχο των 18 εκατομμυρίων) αλλά πήρε τεράστια δημοσιότητα. Μερίδιο από την πίττα της δημοσιότητας διεκδίκησαν βέβαια και άλλα brands, όπως για παράδειγμα η αεροπορική United Airlines, η οποία χάρισε ένα εισιτήριο στον Κάρτερ σε οποιοαδήποτε προορισμό της επιλογής του αρκεί να έχει κατάστημα Wendy's. Ήταν μια καλή ευκαιρία και για την αεροπορική να δείξει ένα πιο φιλικό πρόσωπο, μετά το περιστατικό της βίαιης απομάκρυνσης ενός επιβάτη από μία πτήση της πριν από περίπου ένα μήνα. 

TWEETS,SOCIAL MEDIA,TWITTER,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home