H Skyscanner δίνει το παράδειγμα χειρισμού των social media

H Skyscanner δίνει το παράδειγμα χειρισμού των social media

Έχουμε αναφερθεί επανειλημμένως στις αποτυχημένες προσπάθειες εταιρειών να τιθασεύσουν το θηρίο που λέγεται “social media” όμως μερικές φορές οι διαχειριστές αποδεικνύονται όχι απλώς ανώτεροι των περιστάσεων αλλά πραγματικά ταλέντα!

Μια τέτοια ιστορία έβγαλε στον αέρα το “Mashable” και θέμα της είναι ένα thread που διαδραματίστηκε στο Facebook την προηγούμενη εβδομάδα με πρωταγωνιστές έναν χρήστη που ήθελε να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες της ταξιδιωτικής εταιρείας Skyscanner και της διαχειρίστριας της σελίδας. Οργανώνοντας το ταξίδι του, και προφανώς εξαιτίας κάποιου bug, η υπηρεσία του έβγαλε μια ανταπόκριση πτήσεων με χρόνο αναμονής 47 χρόνια (!) και βεβαίως η αντίδρασή του ήταν να απευθυνθεί σαρκαστικά στη σελίδα της εταιρείας στο Facebook. Η ψύχραιμη και γεμάτη χιούμορ αντίδραση της υπαλλήλου ονόματι Τζέν(ιφερ) Τζόνστον ήταν τόσο αφοπλιστική που το thread έλαβε περισσότερα από 1000 σχόλια, περισσότερα από 20.000 likes και περισσότερα από 3000 shares. Χαρακτηριστικό δε είναι ότι τελικά επικροτήθηκε και από τον ίδιο τον “παθόντα”.

SKYSCANNER,FACEBOOK,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home