busyπαρακαλώ περιμένετε...
ΔΙΑΒΑΣΕ ΓΙΑ
NEWSLETTER
newsletter
Το email σου εδώ!
budy παρακαλώ περιμένετε...
POLL
Πόσο συχνά αγοράζεις online;

Πόσο συχνά αγοράζεις online;

busy παρακαλώ περιμένετε...

 

 

 

 

TAGS
FRESH
Αντίο δικτυακή ουδετερότητα

Αντίο δικτυακή ουδετερότητα

Ελπίζουμε να είναι για λίγο...

Deasy @ 15.12.2017
Σχόλια -

Όπως περίμεναν πάρα πολλοί άνθρωποι σε όλο τον κόσμο η Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών των ΗΠΑ (δηλαδή η FCC) με 3 ψήφους υπέρ και 2 κατά αποφάσισε να “σκοτώσει” τη δικτυακή ουδετερότητα υπέρ της οποίας η ίδια -με διαφορετική σύνθεση όμως- είχε ταχθεί δύο χρόνια πριν.

Οι νέοι κανόνες που τίθενται σε ισχύ στις Ηνωμένες Πολιτείες δίνουν στους παρόχους πρόσβασης τη δυνατότητα να ορίσουν, αν το επιθυμούν, λωρίδες ταχύτητας και να ρυθμίζουν την ταχύτητα διαφόρων τύπων δεδομένων με βάση οικονομικά κριτήρια. Σε απλά λόγια, αν κάποιος πληρώνει λίγα για την πρόσβασή του στο Internet μπορεί να έχει υποδεέστερη ταχύτητα πρόσβασης στις online υπηρεσίες σε σύγκριση με κάποιον που είναι διατεθειμένος να βάλει πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη.

Ο πρόεδρος της FCC, Ajit Pai, υποστήριξε πως οι κανόνες της δικτυακής ουδετερότητας δεν χρειάζονται διότι το διαδίκτυο λειτουργούσε μια χαρά και πριν το 2015, όταν η επιτροπή είχε θεσμοθετήσει -επί κυβέρνησης Ομπάμα- την υποχρέωση της τήρησης της συγκεκριμένης αρχής.

Η συνέχεια της μάχης θα δοθεί στο Κογκρέσο, όπου υπέρμαχοι της ουδετερότητας μπορούν να προσβάλουν την απόφαση της FCC και θα ζητήσουν από τα νομοθετικά Σώματα (τη Βουλή των Αντιπροσώπων και τη Γερουσία) την ακύρωσή της.

Η Ενωση για τις Ατομικές Ελευθερίες (η ACLU) έχει προαναγγείλει πως αν δεν υπάρξει το επιθυμητό αποτέλεσμα στο Κογκρέσο, η μάχη για την προστασία της δικτυακής ουδετερότητας θα πάει σε επίπεδο Πολιτειών. Η οργάνωση σχολιάζει, στο μεταξύ, ότι οι πάροχοι πρόσβασης στο Internet θα καθίσουν φρόνιμα προς το παρόν καθώς γνωρίζουν πως η εισαγωγή διακρίσεων στην ποιότητα των υπηρεσιών θα κάνει -και δικαίως- έξαλλους τους καταναλωτές.

Τι κάνουν οι μεγάλοι του διαδικτύου; Μέχρι τώρα, τίποτα. Περάσαμε νωρίτερα από τις εταιρικές σελίδες της Amazon, της Google, του Facebook, του Netflix και του Twitter αλλά δεν έχει παίξει ούτε βλέφαρο. Ισως να ισχύει η εξήγηση που γράφαμε τις προάλλες, πάντως ασχέτως του αν (ή του πότε) θα μιλήσουν τα μεγάλα “κανόνια” του διαδικτύου, η μάχη που θα δοθεί στις ΗΠΑ θα είναι σκληρή.

Topics: INTERNET
COMMENTS
TOP BRANDS