NFL: Από το Twitter στο Amazon

NFL: Από το Twitter στο Amazon

Ίσως ακουστεί σαν μια ακόμα νεκρολογία για την Twitter όμως η είδηση του “Techcrunch” ότι η Λίγκα Αμερικανικού Ποδοσφαίρου (NFL) όχι μόνο δεν ανανέωσε τη συμφωνία της με την εταιρεία του Τζακ Ντόρσεϊ για μετάδοση 10 αγώνων μέσω του Μικρού Γαλάζιου Πουλιού αλλά την αντικατέστησε με αντίστοιχη συμφωνία με την Amazon, σίγουρα θορύβησε κάπως το επιτελείο του Σαν Φρανσίσκο. Αφενός επειδή η συμφωνία με την Amazon είναι για 50 εκατομμύρια δολάρια ενώ η αντίστοιχη περσινή με την Twitter ήταν για 10 και (κυρίως) αφετέρου επειδή η συγκεκριμένη συμφωνία με έναν από τους μεγαλύτερους παρόχους τόσο δημοφιλούς αθλητικού περιεχομένου, έδινε στην τελευταία ένα πολύ ισχυρό διαπραγματευτικό όπλο για αντίστοιχες συζητήσεις με άλλους φορείς και εταιρείες. Έχοντας το χαλί της NFL τραβηγμένο κάτω από τα πόδια της, η Twitter βρίσκεται –περίπου- στην ίδια θέση με πολύ νεότερες από αυτήν εταιρείες. Και σε μια περίοδο που αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που χρειάζεται.   

NFL,ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ,TWITTER,AMAZON,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home