Μαρκετινίστικες αστοχίες, συνέχεια: Κάρι Φίσερ

Μαρκετινίστικες αστοχίες, συνέχεια: Κάρι Φίσερ

Μάλλον πρέπει να συμφιλιωθούμε με την ιδέα των άστοχων tweet από εταιρείες που προσπαθούν να αξιοποιήσουν τον θάνατο κάποιου διάσημου για δικό της όφελος. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα ήταν αυτό της εταιρείας ντόνατς Cinnabon που θεώρησε ότι η επισήμανση της ομοιότητας μεταξύ των τυλιχτών πλεξούδων της Λέια Οργκάνα με τα ρολά κανέλας που πουλάει ήταν ο καλύτερος τρόπος να τιμήσει τη μνήμη της Κάρι Φίσερ που εγκατέλειψε τα εγκόσμια την προηγούμενη Τρίτη.

Όπως είθισται στις περιπτώσεις αυτές, η κοινότητα του Twitter αντέδρασε με την... ψυχραιμία που τη διακρίνει με αποτέλεσμα το επίμαχο tweet να κατέβει πάραυτα, η Cinnabon να ζητήσει συγνώμη με νέο tweet, οι υπερασπιστές της μνήμης της ηθοποιού να συνεχίσουν τις επιθέσεις κ.ο.κ. Για πολλοστή φορά αξίζει να αναρωτηθεί κανείς γιατί οι marketers των εταιρειών δε διδάσκονται από το παρελθόν –ειδικά φέτος, με τους ασυνήθιστα πολλούς θανάτους επωνύμων, υπήρξαν αρκετά παραδείγματα καλής (και κακής) χρήσης των social media…

MARKETING,ΚΑΡΙ ΦΙΣΕΡ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home