Facebook εναντίον Twitter, Snapchat: στο περίπου

Facebook εναντίον Twitter, Snapchat: στο περίπου

Μια ενδιαφέρουσα ματιά στη στρατηγική της Facebook απέναντι στον ανταγωνισμό προσφέρει το άρθρο του Τζος Κονστάιν στο Techcrunch –ο ανταγωνισμός στην προκειμένη περίπτωση είναι η Twitter και η Snapchat και πιο συγκεκριμένα ο τρόπος με τον οποίο το “Subscribe” του Μεγάλου Μπλε Δικτύου και το “Stories” του Instagram, λειτουργούν σαν εμπόδιο για την ανάπτυξη του Twitter γενικά και του Snapchat Stories ειδικά. Την άποψη του συντάκτη του Techcrunch πιστοποιούν τα στοιχεία που παραθέτει (και που λίγο-πολύ ξέρουμε όλοι σχετικά με τον ρυθμό αύξησης των χρηστών των συγκεκριμένων κοινωνικών δικτύων) πράγμα που σημαίνει ότι η εκτίμηση είναι σωστή. Η εν λόγω εκτίμηση είναι ότι η στρατηγική της Facebook δεν είναι να τραβήξει τους σκληροπυρηνικούς χρήστες των Twitter και Snapchat αλλά να εμποδίσει κάποιους από τους χρήστες της να αρχίσουν να τα χρησιμοποιούν προσφέροντάς τους μια υπηρεσία που μπορεί να είναι υποδεέστερη μεν αλλά παραμένει “αρκετά καλή”. Μερικές φορές αυτό αρκεί!

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home