JD.com: το νούμερο 2 του κινεζικού e-commerce

JD.com: το νούμερο 2 του κινεζικού e-commerce

Όλοι πλέον ξέρουμε την Alibaba καθώς και τις αγωνιώδεις προσπάθειες των αμερικανικών γιγάντων e-commerce Amazon και WalMart να σπάσουν την αρπάγη της στη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου.

Όμως η αγορά της Κίνας δεν αρχίζει και τελειώνει στην αυτοκρατορία του Τζακ Μα: σύμφωνα με χτεσινό δημοσίευμα του Reuters, ένα άλλο όνομα που θα αρχίσουμε να ακούμε πιο συχνά είναι αυτό της JD.com η οποία μέχρι πρότινος ήταν γνωστή ως «360Buy» και η οποία αναμένεται στο κλείσιμο του 2013 να υπερβεί τους στόχους της για τζίρο άνω των 16,4 δις δολαρίων –αυτά σε μια αγορά B2C που αναμένεται να ξεπεράσει τα 180 δις δολάρια και στην οποία η Alibaba έχει το μερίδιο του λέοντος με 51,1%. Παρότι δε το μερίδιο της JD.com αγγίζει μόλις το 17,5%, παραμένει μεγαλύτερο από αυτό της Amazon (2,6%) ενώ η φήμη της για καλύτερες υπηρεσίες (λόγω ιδιωτικού δικτύου διανομής), δείχνει ότι ίσως σύντομα οι ισορροπίες θα ανατραπούν.

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home