Ανεβαίνουμε αλλά ακόμα είμαστε πολύ πίσω στη χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου, σε σχέση τουλάχιστον με τις περισσότερες χώρες της Ευρώπης, καθώς τα στοιχεία που δημοσίευσε η Eurostat δείχνουν ότι το 2012 το 36% των Ελλήνων χρηστών του Internet αγόρασε από κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα, με το μέσο όρο στην Ευρώπη να φθάνει στο υψηλό ποσοστό του 59%.
Από τα στοιχεία της Eurostat προκύπτει ότι το 15% των Ελλήνων χρηστών αγόρασε ρούχα και αθλητικά προϊόντα, αντίστοιχο ήταν το ποσοστό εκείνων που χρησιμοποίησαν το Διαδίκτυο για να κλείσουν αεροπορικά εισιτήρια και κρατήσεις δωματίων σε ξενοδοχεία, ενώ μόλις το 7% αγόρασε μέσω Internet βιβλία και περιοδικά.
Η κατάσταση είναι διαφορετική σε αρκετές χώρες της δυτικής Ευρώπης. Το υψηλότερο ποσοστό παρατηρείται στη Βρετανία (82%) με τη Δανία και τη Σουηδία να ακολουθούν με 79% (και οι δύο), ενώ την πεντάδα κλείνει η Γερμανία (73%) και το Λουξεμβούργο (73%). Τα χαμηλότερα ποσοστά παρατηρούνται στη Ρουμανία (11%), τη Βουλγαρία (17%), την Εσθονία (29%) και την Ιταλία (29%).
Οι κατηγορίες με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι αυτές των ρούχων – αθλητικών προϊόντων (32%), ενώ το ίδιο ποσοστό παρατηρείται και στην κατηγορία του τουρισμού και των μεταφορών. Επίσης, το 23% των Ευρωπαίων χρηστών του Διαδικτύου αγόρασε βιβλία και περιοδικά, ενώ το 9% χρησιμοποίησε το Internet για την προμήθεια τροφίμων και οπωροκηπευτικών.
Σχόλια