Σύστημα τεχνητής νοημοσύνης κέρδισε 4 επαγγελματίες παίκτες πόκερ

Deasy @ 02.02.2017
Σύστημα τεχνητής νοημοσύνης κέρδισε 4 επαγγελματίες παίκτες πόκερ

Το Μάρτιο του 2016 είχε «πέσει» το κάστρο του ιδιαίτερα δημοφιλούς παιχνιδιού στην ανατολική Ασία, Go, όταν ο κορεάτης πρωταθλητής Λι Σεντόλ είχε χάσει από το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης, AlphaGo, της DeepMind. Είκοσι χρόνια πιο πριν ήταν ο υπερυπολογιστής της IBM DeepBlue, ο οποίος το 1997 είχε νικήσει τον παγκόσμιο πρωταθλητή Γκάρι Κασπάροφ σε μια παρτίδα σκάκι. Τώρα, ήρθε η σειρά να πέσει ένα ακόμα κάστρο, αυτό του πόκερ.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Πανεπιστημίου Carnegie Mellon, ένα σύστημα ΑΙ που δημιούργησαν ερευνητές του Ιδρύματος κατάφερε να κερδίσει τέσσερις επαγγελματίες πόκερ σε ένα μαραθώνιο 120.000 παρτίδων που διήρκεσε 20 ημέρες. Το πρωτότυπο τουρνουά πραγματοποιήθηκε από το ίδιο το Πανεπιστήμιο στο Rivers Casino στο Πίτσμπουργκ και το τελικό αποτέλεσμα έγραψε κέρδη σχεδόν 1,8 εκατομμυρίων δολαρίων για το σύστημα ΑΙ Libratus.

Στην ίδια ανακοίνωση γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στη βελτίωση που παρουσίαζε το Libratus όσο προχωρούσε το τουρνουά. Στο τέλος κάθε ημέρας, ένας αλγόριθμος ανέλυε όλα τα δεδομένα αλλά και τις κακές κινήσεις του ίδιου του συστήματος, πληροφορίες με τις οποίες  επανακαθοριζόταν συνεχώς η στρατηγική του Libratus.

Για την ιστορία, οι τέσσερις επαγγελματίες παίκτες ήταν οι Dong Kim, Jimmy Chou, Daniel McAulay και Jason Les, οι οποίοι μοιράστηκαν ένα έπαθλο 200.000 δολαρίων για τη συμμετοχή τους στο τουρνουά.

ΠΟΚΕΡ,ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ,ARTIFICIAL INTELLIGENCE,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home