Άλλο ένα μεγάλο brand προστίθεται στον κατάλογο αυτών που υποτίμησαν τη δημοτικότητα του Facebook (και του Ίντερνετ γενικότερα) και που υπέστησαν τις συνέπειες: πρόκειται για τον οίκο μόδας Versace ο οποίος μπλέχτηκε σε μια διαμάχη με αντικείμενο τη χρήση της αμμοβολής στην παραγωγή των τζιν του. Καθώς η συγκεκριμένη τεχνική θέτει σε κίνδυνο την υγεία των εργαζόμενων, ο τοίχος της εταιρείας πλημμύρισε από επιθετικά σχόλια υποστηρικτών της καμπάνιας «Stop the Killer Jeans » και η
Versace επέλεξε αρχικά να διαγράψει τα συγκεκριμένα σχόλια και, εν συνεχεία, να μπλοκάρει εντελώς τη δυνατότητα απευθείας ανάρτησης στον τοίχο της· αυτό βεβαίως δεν εμπόδισε αρκετούς να χρησιμοποιούν τα σχόλια στα ποστ της ίδιας της εταιρείας για να συνεχίσουν να εκθέτουν την άποψή τους.
Όπως είχαμε γράψει και παλιότερα, με αφορμή την περίπτωση του MEGA και των «αγανακτισμένων» , οι μεγάλες εταιρείες θα πρέπει κάποτε να αρχίσουν να αντιλαμβάνονται ότι το Ίντερνετ είναι πολύ ιδιαίτερο μέσο...
Σχόλια