Shen Wang: στην Ελλάδα θα έρθει όλη η γκάμα των smartphones της Honor

Συνέντευξη με τον Country Manager της Honor για την Ελλάδα.

Shen Wang: στην Ελλάδα θα έρθει όλη η γκάμα των smartphones της Honor
Την αποκατάσταση της ροής του συνόλου των smartphones της Honor στην ελληνική αγορά υπόσχεται ο επικεφαλής του ελληνικού γραφείου, Shen Wang, σε συνέντευξή του στο deasy, σημειώνοντας ότι η μέχρι στιγμής καθυστέρηση οφείλεται στο γεγονός ότι το ελληνικό γραφείο της εταιρείας ξεκίνησε επίσημα τη λειτουργία του τον περασμένο Μάρτιο.

Η αρχή στη νέα εποχή του ελληνικού γραφείου έγινε με το Honor 10, που έκανε πρόσφατα το ντεμπούτο του και στη δική μας αγορά. Σύμφωνα με τον Country Manager της Honor, οι πωλήσεις του κινούνται πολύ καλά, πετυχαίνοντας «μερίδιο αγοράς 20% στην κατηγορία τιμής μεταξύ 450-550 ευρώ». «Το Honor 10 ένα πολύ καλό τηλέφωνο με ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά, πολύ ωραίο design και καλή τιμή, στοιχεία που είχαν ως αποτέλεσμα να το αγαπήσουν οι καταναλωτές, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε όλες τις αγορές που έχει κυκλοφορήσει» προσθέτει στην κουβέντα μας το στέλεχος της Honor.

Το Honor 10 θα συνεχίσει να αποτελεί τη ναυαρχίδα της εταιρείας και τους προσεχείς μήνες, με τον κ. Wang να αποκλείει το ενδεχόμενο να δούμε κάποια πιο ακριβή πρόταση στο άμεσο μέλλον. Ωστόσο η Honor έχει καλά νέα για τους φίλους του gaming, καθώς όπως μας ενημέρωσε στο πλαίσιο της IFA θα γίνει το λανσάρισμα του Honor Play στην ευρωπαϊκή αγορά. Για το κ. Wang το Honor Play «είναι μια πάρα πολύ καλή συσκευή, ειδικά για τους gamers με μεγάλη οθόνη 6,3 ιντσών, πιο ισχυρό επεξεργαστή και βελτιωμένο design, που ήδη στην Κίνα την έχουν αγκαλιάσει οι καταναλωτές».

Γνωρίζοντας τον ισχυρό ανταγωνισμό αλλά και τις ιδιαιτερότητες της ελληνικής αγοράς, ο Shen Wang πιστεύει ότι οι συσκευές της Honor διαθέτουν τα απαραίτητα χαρακτηριστικά για να τα αγκαλιάσει ακόμα περισσότερο ο Έλληνας καταναλωτής. «Πρόκειται για μια ιδιαιτέρως ανταγωνιστική αγορά και υπάρχουν παίκτες που ήδη έχουν παγιώσει την θέση τους εδώ. Μάλιστα τα κινητά κάτω από 300 ευρώ καταλαμβάνουν μερίδιο αγοράς άνω του 80% οπότε για να καταφέρεις να επιβιώσεις θα πρέπει σίγουρα να προσφέρεις πολύ καλά προϊόντα, με ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά σε καλή τιμή. Ακόμα περισσότερο στην κατηγορία από 100-150 και 150-200 ευρώ» σημειώνει στην τοποθέτησή του ο κ. Wang, προσθέτοντας ότι η Honor καλύπτει αυτό το τρίπτυχο (προϊόν-χαρακτηριστικά-τιμή). «Δεν θα ξεφύγουμε από τα στρώματα τιμής που κινούμαστε αυτή τη στιγμή. Τα high end μοντέλα θα κινούνται στην τιμή του Honor 10, ενώ η πλειοψηφία των υπολοίπων συσκευών θα κυμαίνονται από 150 έως 200 ευρώ. Η ενδιάμεση κατηγορία τιμής δηλαδή από 200-400 δεν αποτελούσε προτεραιότητα για μας μέχρι σήμερα, όμως μέχρι το τέλος του χρόνου θα παρουσιάσουμε συσκευές και σε αυτή την κατηγορία» καταλήγει στην τοποθέτησή του.

Εκτός από το λανσάρισμα όλης της γκάμας των smartphones της Honor, μία ακόμα προτεραιότητα του ελληνικού γραφείου είναι τα προϊόντα να έχουν παρουσία σε όλα τα μεγάλα καταστήματα. «Ήδη έχουμε συνάψει συνεργασία κι έχουμε τοποθετήσει τα προϊόντα μας στα καταστήματα των βασικών παικτών της ελληνικής αγοράς και πιστεύουμε ότι μέσα στους επόμενους μήνες θα έχουμε παρουσία στο σύνολο των μεγάλων ελληνικών αλυσίδων.»

«Η επέκταση της δραστηριότητας σε άλλα προϊόντα, όπως wearables, ακουστικά κ.α. δεν είναι προτεραιότητα;» ρωτάμε τον κ. Wang. “Για την ώρα προτεραιότητά μας είναι οι δύο παραπάνω στόχοι που σας ανέφερα» μας απαντάει, προσθέτοντας ότι οι πόροι του ελληνικού γραφείου έχουν επικεντρωθεί στην επίτευξή τους. «Αυτό δεν αποκλείει την επέκταση των δραστηριοτήτων μας στο μέλλον. Όμως πρέπει να σημειώσω ότι η κοινότητα των φίλων της Honor στην Ελλάδα θα αποκτήσει νωρίτερα μια εικόνα για όλη τη γκάμα των προϊόντων μας, μέσα από workshops που θα διοργανώσουμε μέσα στο χρόνο».

Η στενή σχέση της Honor με την κοινότητα των φαν της βρίσκεται στον πυρήνα της δραστηριότητας της εταιρείας. Είναι κάτι που διαπιστώσαμε κατά την παρουσίαση του Honor 10 στο Λονδίνο, όπου η εταιρεία είχε καλέσει πλήθος ανθρώπων που ανήκουν στην «κοινότητά» της από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες. Και ο κ. Wang στη συνάντηση που είχαμε μαζί του μας το επιβεβαίωσε. «Σαν εταιρεία δεν ακολουθούμε τους παραδοσιακούς τρόπους επικοινωνίας, προσανατολιζόμαστε κυρίως στην διαδικτυακή προώθηση αλλά και στην αλληλεπίδραση με τους φανατικούς μας πελάτες, οι οποίοι θέλουμε να γίνουν αυτοί πρεσβευτές των πλεονεκτημάτων της Honor στο ευρύ κοινό. Να διαδοθεί το brand από στόμα σε στόμα που λέμε» μας περιγράφει. «Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια κοινότητα ανθρώπων που εμπιστεύονται το brand, να ερχόμαστε συνεχώς σε επαφή μαζί τους μέσα από όποια μέσα μπορούμε, όπως π.χ. τα social media» συνεχίζει, σημειώνοντας ότι το μοντέλο αυτό δεν υιοθετείται μόνο στην Ελλάδα αλλά σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται η Honor. “Πιστεύουμε ότι οι χρήστες των προϊόντων μας είναι οι πιο αποτελεσματικοί διαφημιστές μας» καταλήγει.

SMARTPHONES,HONOR,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home